تیم آلومینیوم هرمزگان در ادامه کسب نتایج ضعیف خود در لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور مقابل تیم کاله مازندران تن به شکست داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، در چارچوب هفته چهاردهم این پیکارها تیم های آلومینیوم هرمزگان و کاله مازندران در حالی شب گذشته در سالن فجر بندرعباس به مصاف هم رفتند که فرهاد اعرابی برای نخستین بار در این فصل به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم آلومینیوم حضور داشت.

البته اعرابی در حالی روی نیمکت زردپوشان نشسته بود که تا چند ساعت قبل از شروع مسابقه خبری از توافق وی با مسوولان باشگاه نبود و ظاهرا به یکباره این توافق حاصل شد تا این مربی هدایت زردپوشان را تا پایان فصل بر عهده بگیرد.

در جدال آلومینیوم با کاله ابتدا شاگردان فرهاد اعرابی ست نخست را با نتیجه ۲۸ بر ۲۶ به سود خود به پایان رساندند، اما در ادامه شاگردان بهروز عطایی در تیم کاله در سه ست متوالی و با امتیازات ۲۵ بر۲۱، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۳ میزبان خود را شکست دادند.

با ثبت این نتیجه تیم آلومینیوم هرمزگان با ۲ برد و ۱۲ باخت در همان مکان یازدهم جدول رده بندی باقی ماند.

اضافه می شود که پیش از این عبدالرئوف بستگانی سرمربی تیم والیبال آلومینیوم بود اما وی به دلیل مشکلات شخصی قبل از بازی های هفته سیزدهم از سمت خود استعفا داد.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.