سرمربی جدید تیم ملی دوچرخه سواری، سه دوچرخه سوار کردستانی را به مرحله اول اردوی تیم ملی در بخش مردان و دختران دعوت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،با انتصاب «پریموث استرانکار» مربی جدید اهل اسلوونی تیم ملی کشورمان، 25 دوچرخه سوار منتخب استان‌های سراسر کشور را جهت تشکیل اردو به مرحله نخست اردو فراخواند.

اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کراس کانتری و دانهیل در بخش آقایان و بانوان برگزار شد و افراد منتخب تمرینات خود را زیر کادر فنی فدراسیون در مجموعه ورزشی آزادی تهران پیگیری می کنند.

کادر فنی فدراسیون در بخش کراس کانتری رده سنی جوانان کردستانی «حسین شاهرخ» را به این مرحله از اردو دعوت کرد، در قسمت دانهیل نیز «محمد اردلان» رکابزن عنوان دار در رده سنی بزرگسالان در ترکیب تیم ملی حضور دارد، همچنین در بخش دختران «مائده رضوی» دیگر ورزشکار کردستانی در ماده کراس کانتری با این مرحله از اردو دعوت شد.

‌کادر فنی، نفرات برتر ملی پوشان دعوت شده اردوی تیم ملی را پس از برگزاری تست‌های آمادگی و با توجه به نتایج کسب شده بهتر، برای حضور قدرتمند تیم ملی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا2016 انتخاب خواهند کرد.

گفتنی است؛ دعوت شوندگان به اردوی تیم ملی با امکانات لازم باید خود را در تاریخ اعلام شده به «فرهاد عصفوری» سرپرست اردو معرفی کنند.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.