شهردار کرمان، از تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی به منظور ارائه خدمات ویژه ایام عید، در این مجموعه خبر داد و گفت:شهر کرمان طبق روال هر ساله آماده میزبانی از گردشگران نوروزی می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،ستاد تسهیلات نوروزی با حضور شهردار کرمان، معاون خدمات شهری شهردار ،شهرداران مناطق، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری،جانشین معاون خدمات شهری شهردار، مدیران عامل سازمان‌های تابعه‌ی شهرداری و مدیران وابسته به حوزه‌ی خدمات شهری تشکیل شد.

شهردار کرمان در این نشست که در دفتر معاون خدمات شهری شهردار برگزار شد، از زحمات و تلاش‌های واحدهای مختلف شهرداری در رفع مشکلات شهری و شهروندان در بارندگی‌های اخیر قدردانی کرد.
مهندس علی بابایی با بیان این که ستاد تسهیلات نوروزی هر ساله در شهرداری تشکیل می‌شود، افزود: در نوروز سال گذشته یک میلیون و 400 هزار نفر مسافر وارد شهر کرمان شدند که امید است امسال شاهد حضور مسافران بیشتری در شهر باشیم.

وی با اشاره به مشکلات مالی موجود در شهرداری کرمان، افزود: سال گذشته 14 سفره هفت سین در سطح شهر چیده شد و امسال نیز اقدامات نوروزی با قوت هر چه بیشتر انجام خواهد شد.

شهردار کرمان خواستار تسریع در امور زیباسازی و تجهیز پارک‌ها، اجرای طرح 137 در کلیه‌ی مناطق شهری، بهسازی و زیباسازی میادین و آب‌نماها و دیگر اقدامات در حال انجام تا پایان اسفند ماه سال جاری شد.
مهندس بابایی بر همکاری هر چه بیش‌تر واحدهای مختلف شهرداری با یکدیگر در انجام اقدامات نوروزی تاکید و ابراز امیدواری کرد: در نوروز امسال نیز شهروندان و میهمانان نوروزی شاهد اقدامات متعدد و متنوعی در شهر کرمان باشند.
وی با اشاره به ضرورت توجه بیش‌تر به پیرایش شهر در نوروز امسال، بر کشیک نوروزی نیروها و آمادگی کامل آن‌ها در صورت ایجاد موقعیت‌های بحرانی از جمله بارندگی‌های احتمالی در ایام نوروز تاکید کرد.

شهردار کرمان با تاکید بر اینکه از هم اکنون باید عملیات بهسازی و تجهیز سرویس‌های بهداشتی موجود در سطح شهر در دستور کار قرار گیرد، گفت: امسال نیز همانند سال قبل اکیپ سیار بایدبا تجهیزات کامل در ایام نوروز در سطح شهر حضور داشته و ضمن بازدید از سرویس‌های بهداشتی، در صورت مشاهده کمبود و یا معیوب بودن تجهیزات درسرویس‌ها، نسبت به رفع آنها اقدام کنند.

مهندس بابایی همچنین خواستار ساماندهی مکان‌های عرضه میوه شب عید و همچنین ماهی قرمز در نقاط مختلف شهر به صورت شکیل و متحدالشکل شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: آماده ، عید نوروز ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.