معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت:در راستای جذب بخش خصوصی در امر توسعه زیر ساختهای ورزشی 5 پروژه ورزشی نیمه تمام استان آماده واگذاری به بخش خصوصی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ صابر رحیمی گفت: در راستای اجرای ماده 27 قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مبنی بر واگذاری طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای جدید، نیمه‌تمام در قالب قرارداد و شرایط مورد تصویب شورای اقتصاد به بخش خصوصی پنج پروژه ورزشی در این استان آماده واگذاری به بخش خصوصی است.

وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان پس از ابلاغ آیین‌نامه اجرایی ماده 27 از سوی معاون اول رئیس جمهور به دستگاه‌های اجرایی جلسات کارگروه ماده 27 را برگزار و نسبت به تعیین اعضای کارگروه اقدام کرده است.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه افزود: در این جلسات شناسایی پروژه‌ها و اماکن ورزشی که قابلیت واگذاری به بخش خصوصی به منظور تکمیل، بازسازی و تجهیز اماکن ورزشی را دارند، در دستور کار قرار گرفت که در این راستا پنج پروژه در کارگروه فرعی ماده 27 تصویب و برای اجرا به دفتر طرح و برنامه وزارت ورزش و جوانان اعلام شده است.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: کرمانشاه ، واگذاری ، دیگر ، بخش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.