فرماندار شهرستان گیلانغرب از صعود سراسری به ارتفاعات چغالوند و آوزین این شهرستان در روز 20 دی ماه بمناسبت سالگرد عملیات مطلع الفجر خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرماندار شهرستان گیلانغرب از صعود سراسری به ارتفاعات چغالوند و آوزین این شهرستان در روز 20 دی ماه بمناسبت سالگرد عملیات مطلع الفجر خبرداد.

کرم محمدی در نشست هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت سالگرد عملیات مطلع الفجر و یادواره شهدای این عملیات، گفت: یکی از مهمترین دلایل ناکامی‌های دشمنان در مقابل جمهوری اسلامی رشادت‌ها و ازخودگذشتگی فرزندان برومند این سرزمین است.
 
 وی افزود: اگر گنجینه پرافتخاری بنام پایمردی و شهادت را نداشتیم، اکنون به این عزت و افتخار نمی رسیدیم،  چراکه این گنجینه نشانه عظمت و اقتدار و بزرگی نظام ماست و این همه در سایه عنایت خداوند و رهبری خردمندانه امام(ره) و مقام معظم رهبری و وحدت و انسجام ملت بدست آمده است.
 
عملیات مطلع الفجر از جمله عملیات‌های بزرگ غرب کشور در دوران هشت سال دفاع مقدس بود که در منطقه عملیاتی گیلانغرب اجرا شد. در این عملیات علاوه بر آزادسازی ارتفاعات مهمی همچون چغالوند و آوزین بیش از30 کیلومتر از خاک کشورمان در دشت گیلانغرب از دست دشمن متجاوز آزاد و 30 روستا در این مناطق نیز آزاد شد.


انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.