رییس اداره راه و شهرسازی الموت گفت: ارتفاع بارش برف شب گذشته منطقه الموت در گردنه ها در حدود 30 سانتی متر و در روستاهای کوهستانی نزدیک به 50 سانتی متر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ لطفی با اشاره به وجود کولاک شدید در گردنه های بهرام آباد و قسطین لار در حال حاضر گفت: با توجه به بارش برف سنگین و کولاک شدید، حدود 5 کیلومتر از این گردنه ها حرکت به کندی صورت گرفته و بدون زنجیر چرخ امکان تردد وجود ندارد.

رییس اداره راه و شهرسازی الموت عنوان کرد: ارتفاع بارش برف در برخی از روستاهایی که در ارتفاع قرار گرفته اند مانند آتان، کلایه، هنیز، سفیداب، پیچ بن و... به 50 سانتی متر می رسد.

این مسوول با اشاره به مسدود بودن راه دسترسی نزدیک به 90 روستا در الموت اظهار داشت: از اولین ساعات بارش در روز گذشته عملیات نمک پاشی و برف روبی توسط پرسنل خدوم راهداری آغاز شده و با وجود کولاک شدید همچنان ادامه دارد و به امید خدا تلاش می کنیم تا فردا راه های مسدود شده را بازگشایی نماییم.

لطفی همراه داشتن زنجیر چرخ را برای سفرهای کوهستانی ضروری دانسته و اعلام کرد: از عموم مردم درخواست می کنیم از سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و علاوه بر همراه داشتن زنجیر چرخ و سایر تجهیزات، امکانات زمستانی خودروی خود را کنترل نمایند.

انتهای پیام/ب
برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد



برچسب ها: انسداد ، دسترسی ، روستا ، برف ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.