انتشارات سایان که پیش از این در زمره ناشران برگزیده سال 1393 قرار گرفته با 30 عنوان دایره المعارف به بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌رود.

حامد کفاش‌، مدیر مسئول انتشارات سایان در خصوص کیفیت مشارکت این انتشارات در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، به خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: ما با 30 عنوان دایره المعارف به نمایشگاه کتاب سال 1395 می‌رویم.

وی افزود: از دایره المعارف‌هایی که به تازگی منتشر کرده‌ایم، می‌توان به دایره المعارف مصور جاسوسی،‌ دایره‌المعارف تاریخ جهان و دایره‌المعارف تاریخ مسیحیت اشاره کرد.

مدیر مسئول انتشارات سایان در بخش دیگری از سخنان خود مصلای امام خمینی (ره) را بهترین مکان برای برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران دانست و اظهار داشت: به نظرم تا زمانی که هیچ کدام از گزینه‌های دیگر مطرح شده برای برگزاری نمایشگاه کتاب امکانات مصلای امام خمینی (ره) را نداشته باشد، این مکان بهترین محل برای برگزاری بزرگترین نمایشگاه فرهنگ مکتوب کشورمان است.

کفاش ادامه داد: از دید ناشران هر محلی که بتواند بازدیدکنندگان را به صورت متمرکز گردهم بیاورد، بهترین مکان برای برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته و پس از راه‌‌‌اندازی ایستگاه متروی مصلای امام خمینی (ره) شاهد بودیم که خیابان‌های اطراف محل برگزاری نمایشگاه کتاب ترافیک شدیدی نداشته است و این به معنای کاهش مشکلات برگزاری این نمایشگاه در داخل شهر است.

خاطرنشان می‌شود که نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در اردیبهشت ماه هر سال برگزار می‌شود.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار