دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین با تکذیب اتهامات خود گفت وی همواره به اصلاحات در کشور دعوت کرده است.

بلومبرگ: یک بانوی ایرانی آینده صنعت نفت ایران را می‌سازدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان پایگاه اینترنتی العهد، شیخ علی سلمان، دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین تاکید کرد: من همواره با خشونت مخالف بوده‌ام و از بیست سال گذشته تاکنون همواره بر فعالیت‌های مسالمت آمیز تاکید می‌کردم. 

شیخ علی سلمان با تکذیب اتهامات گفت: من همواره به اصلاحات در کشور دعوت کردم و هیچگاه به سرنگونی نظام بحرین دعوت نکرده‌ام. 

وی در جلسه دفاعیات خود با شرح معنی پادشاهی در قانون اساسی و مفاهیم دولت دموکراتیک تصریح کرد: از پادشاه بحرین می‌خواهم تحقیقاتی در زمینه قرار دادن بندهای دموکراتیک در قانون اساسی به اجرا درآورد. 

دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین همچنین تاکید کرد: من در اینجا به برگزاری گفتگوی ملی جدی و عملی که بحرین را از تاثیرات منفی حوادث منطقه دور کند، دعوت می‌کنم. 

شیخ علی سلمان افزود: من از جامعه بین المللی می‌خواهم از کشور بحرین حمایت کند و به این کشور در زمینه ایجاد دموکراسی بر اساس معیارهای بین المللی که معاهده‌ها و قوانین بین المللی بر آن حکمفرما باشد، کمک کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۲۴ دی ۱۳۹۴
ما متخصص در تمام زمینه ها کم نداریم و می توانیم خودمان کشورمان را بسازیم این خانم که میگه وقوع انجام این کا ر ۱۸تا۲۴ ماه طول می کشد ولی در داخل افرادی داریم که الان شروع می کنندو احتیاج به جذب خارجی نیست خارجی دلش برای ما نسوخته .
آخرین اخبار