پایتخت آمریکا در سال جدید میلادی با افزایش آمار قابل توجه انواع جرم‌ها مواجه بوده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه واشینگتن تایمز، ‌آمار اداره پلیس واشینگتن از رشد جرایم در این شهر نشان می‌دهد، با گذشت دو هفته از سال جدید میلادی، آمار کلی جرایم خشن در واشینگتن دی سی در مقایسه با همین دوره در سال قبل، سی وچهار درصد افزایش داشته است.

این آمار تصویر نگران کننده‌ای از امنیت عمومی در پایتخت آمریکا ترسیم می‌کند. در این دو هفته سه مورد قتل در این شهر رخ داده است. 

بر اساس آمار پلیس واشنگتن دی سی از جرایم خشن در سال جدید، تاکنون شانزده مورد تعرض جنسی گزارش شده است که در مقایسه با چهار مورد در همین دوره در سال گذشته افزایش داشته است.

 آمار سرقت نیز از نود و چهار مورد طی همین دوره در سال گذشته به صد و سی و یک مورد در سال جدید افزایش یافته است و شصت و هشت مورد حمله با سلاح خطرناک از ابتدای سال گزارش شده است که نسبت به شصت مورد طی همین دوره در سال گذشته بیشتر شده است.
 
همچنین، طبق آمار پلیس واشینگتن، کل جرایم مرتبط با اموال و دارایی‌ها با افزایش 17 درصدی از 372 مورد در سال گذشته، به 436 مورد در سال جدید رسیده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۲۴ دی ۱۳۹۴
بد نیست در همینجا اشاره شود که هرساله هزاران مورد مزاحمت های خشن و اذیت نوامیس مردم در شب های جشن یا عید در اروپا و غرب صورت میگیرد...و براحتی میتوان آمار و اطلاعات جامعی از این شبها و مشروب خوری و تعرض به زنان و حتی مردان جوان صورت میگیرد!
اما امسال در یک حرکت مبهم و معنا دار سعی شد که مسلمانان و بخصوص پناه جویان آواره را دلیل این مزاحمت های نه چندان واقعی!! معرفی کنند.. در حالیکه اکثر این مزاحمت ها چیزی بیش از فحاشی و حرکتهای بیجا با دست نبوده است..و تنها یک مورد تجاوز گزارش شد...
آخرین اخبار