مدیرکل آمار و برنامه‌ریزی کمیته امداد کشور در سفر به زاهدان گفت : در راستای تمهیدات تازه این نهاد مقدس رویکردها و روش هایی نو مصوب شد تا با این رویکرد های جدید مشکلات جامعه مددجویی برطرف شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ؛ محمد آزادان افزود : چشم انداز برنامه 5 ساله پنجم توسعه امداد از سوی هیئت امنا به عنوان منشور حرکت جمعی مطلوب بلندمدت امداد در جهت تأمین رفاه مادی در کنار عدالت، معنویت و اخلاق برای مردم به ویژه محرومین که عنوان سرمایه نظام اسلامی هستند گردآوری و سال 95 برنامه 6 ساله ششم توسعه است.

وی تصریح کرد : این تقارن بین برنامه ششم توسعه و اولین بودجه هیئت امنای امداد ما را بر آن داشت تا یک سیاست‌گذاری را مدنظر قرار دهیم تا بتوانیم مشکلات را شناسایی و به حداقل برسانیم.

مدیرکل آمار و برنامه‌ریزی کمیته امداد کشور خاطرنشان کرد : با توجه به اینکه توانمندسازی جامعه هدف در کاهش فاصله طبقاتی و به ویژه فقر سهم بسزایی در سیاست‌های کلان این نهاد مقدس دارد پیش بینی شده که سهم منابع در سرعت بخشیدن به توانبخشی مددجویان محاسبه شود.

وی بیان کرد : در این مدت اساسنامه بالاترین سند امداد اصلاح و ابلاغ شد و ماموریت هایی برای امداد تعریف شد و فضای جدیدی را پیش روی امدادگران خدوم گشوده است.

آزادان گفت: سیاست های دیگر نیز تحت عنوان سیاست‌های کلی در دست بررسی بوده تا با این عملکرد بخشی از فعالیت‌های اجرایی داخل و فعالیت‌های اقتصادی آینده مناسبی را ایجاد کند و از طریق اخذ منابع سرعت توانبخشی مددجویان را افزایش دهیم.

مدیرکل آمار و برنامه ریزی کمیته امداد کشور افزود: در حقیقت تنظیم برنامه 6 ساله ششم کمیته امداد متناسب با ویژگی های اقتصادی و اجتماعی هر استان یک ضرورت است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.