بازی هومن برق‌نورد،‌ آیلار نوشهری و پویا مهدوی‌زاده به اتمام رسیده و تا دو هفته دیگر تصویربرداری کار پایان می‌یابد.

فریبا توکلی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «دوردست‌ها» در خصوص آخرین مراحل تولید این کار در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در حال حاضر بازی هومن برق‌نورد، آیلار نوشهری و پویا مهدوی‌زاده به اتمام رسیده است. بازیگرانی که در این روزها جلوی دوربین می‌روند دانیال حکیمی، فرشته سرابندی، مریم خدارحمی، سیامک اطلسی، بهرام ابراهیمی و کوروش سلیمانی هستند.

وی تصریح کرد: تقریبا دو هفته دیگر تصویربرداری کار به اتمام می‌رسد. هم اکنون گروه در شهرک صنعتی جویبار در نزدیکی قائمشهر مشغول به کار است. در این لوکیشن تصاویر مربوط به مشکلات کارخانه، مسائل داخلی کارخانه، ارتباط بین سیمین و رسول و ارتباط آنها با کارکنان و مدیریت ضبط می‌شود.

توکلی افزود: در متن داستان تغییر و تحولی را ایجاد کردیم. «سیمین» شخصیت اصلی زن داستان است. با توجه به نگارش جدید و تحولی که در متن و نگارش صورت گرفت، سعی کردیم «سیمین» با بازی فرشته سرابندی را به عنوان یک زن که محور اصلی خانواده و بزرگترین انگیزه برای «رسول» و حفظ زندگی است، نشان دهیم.

تهیه کننده «دوردست‌ها» عنوان کرد: ما علاقه‌مند بودیم که در این کار اهمیت خانواده نشان داده شود. بنابراین «سیمین» به عنوان شخصیت اصلی زن مطرح می‌شود. در واقع هنگامی که یک زن در خانواده مدیر باشد و مدیریت در خانواده را بداند، توانایی نجات دادن خانواده از بزرگترین مشکلات را نیز خواهد داشت.

وی در پایان گفت: همزمان با تصویربرداری، مراحل فنی کار نیز در حال تکمیل است و به احتمال زیاد تا دو هفته دیگر تصویربرداری کار به اتمام می‌رسد.




انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار