برنامه «سایه روشن» با همکاری گروه حرفه‌ای مستندساز رادیو تهران، حواشی و مسائل تهران را به چالش می‌کشند.

سمیرا صدیقی تهیه‌کننده برنامه «سایه روشن» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص روند جدید این برنامه رادیویی گفت: برنامه «سایه‌روشن» از 14 مهر ماه سال 94 با همکاری گروه مستندساز شبکه رادیویی تهران، هر روز به مدت 20 دقیقه روی آنتن صدای پایتخت می‌رود.

وی در ادامه در خصوص محوریت برنامه «سایه روشن» بیان کرد: محوریت و هدف اصلی برنامه «سایه روشن» بیشتر معطوف مسائل استان تهران و شهرستان‌های اطراف می‌شود که در روزهای دوشنبه که بر عهده آقایاری است، به مسائل و اخبار روز استان‌ تهران و گردشگری در این استان می‌پردازد.

صدیقی پیرامون تقسیم‌بندی برنامه «سایه روشن» در بین مستندسازان شبکه رادیویی تهران افزود: از ابتدای هر هفته اجرای برنامه شنبه‌ها بر عهده خودم، یکشنبه‌ها: مینا نیکا نیک، دوشنبه‌ها: اکبر یاری، سه‌شنبه‌ها: آرزو مددی و چهارشنبه‌ها: مریم آصفی است که همه این عزیزان از مستندسازان حرفه‌ای رادیو تهران هستند. این برنامه کاری از گروه مدیریت برنامه‌ریزی شهری از صدای پایتخت با بررسی موضوعات مختلف اجتماعی، پزشکی، سیاسی و فرهنگی پخش می‌شود.

تهیه کننده برنامه رادیویی «سایه روشن» از تفکیک‌ روزهای مختلف برنامه «سایه روشن» گفت: در وهله اول باید بگویم که برنامه «سایه روشن» در بعضی از اوقات پوشش خبری سراسری مانند ثبت نام انتخابات خبرگان و مجلس و یا پوشش فرهنگی همچون جشنواره عمار را داشته‌ است.

صدیقی در ادامه توضیح داد: روزهای شنبه با کنکاش در شغل‌های فراموش‌ شده، مستندی نوستالژیک را به اجرا درمی‌آورد و در روزهای یکشنبه مینا نیکانیک هر هفته چهره‌ای را مهمان مستند «سایه روشن» می‌کند.

تهیه‌کننده برنامه «سایه روشن» در پایان افزود: دوشنبه‌های «سایه روشن» با گزارش‌های اکبر یاری نگاهی به اتفاقات استان تهران می‌اندازد.

برنامه «سایه روشن» کاری از گروه مدیریت و برنامه‌ریزی شهری رادیو تهران در قالب یک برنامه مستند رادیویی هر روز بجز پنجشنبه و جمعه‌ها از ساعت 15 تا 15:20 دقیقه و بازپخش آن در ساعت 19:25 بر روی آنتن شبکه رادیو تهران می‌رود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار