رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران از انعقاد تفاهمنامه میان مرکز تحقیقات ژنتیک و اصلاح ماهیان سردآبی شهید مطهری یاسوج و با فنی و حرفه‌ای گچساران خبر داد.

 تفاهم وهمکاری مرکز تحقیقات ماهیان سردآبی یاسوج و فنی و حرفه‌ای گچسارانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ علیرضا گرامی افزود: با توجه به ضرورت برنامه‌ریزی در راستای توسعه منابع انسانی مورد نیاز طرح‌های توسعه‌ای در کهگیلویه و بویراحمد همچنین ارتقاء بهره‌وری نیروی کار و آموزش نیروی کارآفرین و ارتقاء صلاحیت‌های فنی و حرفه‌ای، توانمندسازی دانشجویان به ویژه دانشجویان شیلات و فارغ‌التحصیلان این رشته این تفاهمنامه منعقد شده است.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران یادآور شد: مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران در این خصوص متعهد شده است که کارگاه‌ها و امکانات فنی را بر اساس قراردادهای اموزشی بر اساس توافق طرفین در اختیار مرکز تحقیقات ژنتیک و اصلاح ماهیان سردآبی شهید مطهری قرار دهد.

گرامی ایجاد زمینه مناسب برای تدریس نیروهای علمی مرکز شیلاتی را از دیگر تعهدات فنی و حرفه‌ای عنوان کرد.

وی با اشاره به تعهدات مرکز شیلاتی در این تفاهم‌نامه گفت: همکاری در تهیه و تدوین استانداردهای آموزشی، همکاری در تأمین مدرسین مورد نیاز و برگزاری کارگاه‌های تخصصی در زمینه آبزیان با دعوت از اساتید با تجربه از جمله تعهدات مرکز تحقیقات ژنتیک و اصلاح ماهیان سردآبی شهید مطهری تعریف شده است.


انتها پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.