طی چند سال اخیر سعی کرده‌ام مجموعه شعرهایم را با مضامین و کاراکترهای یکسان به کتاب تبدیل کنم.

حمیدرضا شکارسری شاعر در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: طی چند سال اخیر سعی کرده‌ام مجموعه شعرهایم را تبدیل به کتاب شعر بکنم که در هر کتاب اشعار با موضوع‌های یکسان و کاراکتر‌های یکسان در یک کتاب جمع آوری شدند.

وی گفت: عاشقانه‌ های پستی یک کتاب شعر است که با نشر فصل پنجم همکاری کرده‌ام این کتاب شامل 80 شعر سپید کوتاه عاشقانه در خصوص پستچی و نامه است که برای نمایشگاه کتاب آماده و در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: دو مجموعه دیگر نیز برای نمایشگاه کتاب سال آینده به همراه می‌آورم که یک کتاب شعر دیگر به نام شکل‌های مرگ که توسط نشر فطیرا در تعداد محدود به چاپ اول رسید که با تغییر امتیاز واگذار به نشر الف شد که با وضعیت مطلوب‌تری در نمایشگاه سال آینده عرضه می‌شود.

لازم به ذکر است؛ این مجموعه نیز با موضوع یکسان و کاراکتر‌های یکسان نگارش شده است.

شکار سری گفت: یک مجموعه شعر تحت عنوان تظاهرات حرف‌های اضافه توسط حوزه هنری سوره پس از چند سال در حالی طی کردن مراحل نهایی خود است که در نمایشگاه کتاب سال آینده حضور پیدا می‌کند. این اشعار این مجموعه که در قالب شعر نو نیمایی سروده شده است با مضامین مختلف در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

شکار سری در خصوص  نمایشگاه کتاب سال آینده گفت: پیش بینی نمایشگاه به خیلی از عوامل بستگی دارد اعم از محل برگزاری، روزهای برگزاری تا سیاست‌هایی که به صورت کلان در نمایشگاه حاکم است اما فکر می‌کنم با توجه به افزایش قیمتی که به صورت شدید روی کتاب‌ها هست قدری در فروش کتاب‌ها تاثیر منفی دارد.

شکار سری در پایان عنوان کرد: با توجه به افزایش قیمت کتاب‌ها و پیش نهاد هایی که داشتم در خصوص چاپ الکترونیک مهمترین و بهترین رسانه برای انتقال شعر به مخاطب کتاب است و بس.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.