رئیس دادگستری آبدانان گفت: اجازه جولان به دست اندازان به عرصه های ملی و منابع طبیعی را نمی دهیم.

اجازه‌ جولان به دست اندازان به عرصه های ملی و منابع طبیعی را نمی‌دهیمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ جلسه حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی شهرستان آبدانان با حضور رئیس دادگستری این شهرستان و رئیس حفاظت از اراضی این شهر، فرماندار و سایر اعضاء در محل سالن اجتماعات فرمانداری آبدانان تشکیل شد.

رئیس دادگستری این شهرستان با اشاره به لزوم صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی اظهار کرد: مبارزه با تغيير كاربري و زمين‌خواري نيازمند اراده جدي و اقدامات پيشگيرانه است .

ابراهیم سبزواری با تاكيد بر لزوم تعامل و هماهنگي براي عملياتي كردن فرامين رهبر معظم انقلاب در اين خصوص و جلوگيري از تخريب و تصرف اراضي ملي، گفت: همه باید تلاش کنیم که حفظ حقوق بیت المال را وظیفه خود بدانیم و به شدت از آن پاسداری کنیم.

وی اظهار کرد: مسوولان و متولیان حفظ منابع طبیعی باید با هوشیاری و آمادگی کافی جهت برخورد با متخلفین در حیطه وظایف ذاتی و قانونی خود تلاش کنند و از هر گونه سهل‌انگاری و اهمال در این قضیه بپرهیزند.

سبزواری با اشاره به اینکه دستگاه قضا اجازه‌ی جولان به دست اندازان به عرصه های ملی و منابع طبیعی را نخواهد داد گفت: با متخلفان اراضی و عرصه های ملی و طبیعی برخورد جدی می شود.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.