سخنرانان، اهل قلم و صاحبان تریبون در ایام دهه فجر باید افتخارات نظام اسلامی را بازگو و افکار عمومی را نسبت به ابعاد مختلف و عوامل موثر در اقتدار و پیشرفت های انقلاب اسلامی روشن کنند.

افتخارهای نظام اسلامی در دهه فجر بازگو شود
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، ایلام؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: سخنرانان، اهل قلم و صاحبان تریبون در ایام دهه فجر باید افتخارات نظام اسلامی را بازگو و افکار عمومی را نسبت به ابعاد مختلف و عوامل موثر در اقتدار و پیشرفت های انقلاب اسلامی روشن کنند.

حجت الاسلام محمد نقی لطفی در دیدار با اعضا ستاد دهه فجر استان با اشاره به موفقیت جمهوری اسلامی در موضوع برجام افزود: آمریکا و نظام سلطه بعد از این پیروزی بزرگ ملت ایران در عرصه بین الملل احساس سرخوردگی و حقارت می کنند.

وی با تاکید بر اینکه عوامل موثر در پیروزی نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی در طول ایام دهه فجر باید برای مردم تبیین و تشریح شده افزود: مردم بویژه نسل جوان باید بیش از پیش در جریان این دستاوردها قرار گیرند.

وی ولایت فقیه و پشتوانه مردمی نظام را از عوامل مهم استمرار و اقتدار نظام اسلامی دانست و گفت: دشمنان و بدخواهان انقلاب نیز به این نکته واقف شده و تمامی برنامه های خود را بر این عوامل متمرکز کرده اند.
 
وی ادامه داد: ایجاد فاصله بین ولایت فقیه و مردم از مهمترین اهداف دشمنان با استفاده از تبلیغات مسموم و مخرب است و در این جهت تمامی اهرم های خود را به کار بسته اند.
وی دهه فجر را فرصت مناسب و مغتنم برای بازخوانی دستاوردهای انقلاب و خدمات نظام اسلامی ایران در عرصه های مختلف دانست.
 
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام نیز در این دیدار بصیرت افزایی ،دشمن شناسی، همدلی و هم زبانی، مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی را از محورهای اصلی برنامه های دهه فجر امسال دانست.

حجت الاسلام علی چراغی پور گفت: تمهیدهای لازم برای برگزاری باشکوه آیین های سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان توسط کمیته های تشکیل شده اندیشیده شده است.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: فجر ، دهه ، افتخارات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.