معاون فرهنگی دانشگاه شهید بهشتی از اخذ مجوز مرکز فنی و حرفه ای برای دانشگاه شهید بهشتی خبر داد.

حجت الاسلام منصور میراحمدی معاون فرهنگی دانشگاه شهید بهشتی در گفت و گو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با توجه به نیازهای دانشجویان به کسب مهارت‌های متناسب با بازار کار که احتمال اشتغال آنها را افزایش می دهد، این معاونت تصمیم گرفت، دوره‌های مهارت را با نظرسنجی از دانشجویان و اساتید دانشگاه با توافق حاصله با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران برگزار کند که تا کنون بیش از هزار دانشجو در این دوره‌ها شرکت کرده‌اند.

وی ادامه داد: مرکز فنی وحرفه‌ای معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران، در راستای ارتقاء صلاحیت‌های حرفه‌ای و توانمندسازی دانشجویان و کارمندان، متناسب با نیازهای بازار کار، دوره‌های آموزشی مهارتی را برگزار می کند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی افزود: این معاونت پس از ارزیابی فعالیت‌ها از سوی اداره کل فنی و حرفه‌ای استان تهران، مجوز تأسیس مرکز فنی و حرفه‌ای دانشگاه شهید بهشتی را دریافت کرده و فعالیت خود را در این قالب دنبال می کند.

وی خاطرنشان کرد : دانشجویان برای ثبت نام دوره‌های آموزشی نیمسال دوم سال تحصیلی 95-94 می توانند به آدرس  farhangi.sbu.ac.ir  مراجعه کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار