تیم کرمانشاه با پوئن شکنی و هم امتیاز با تیم نفت و گاز گچساران به مقام نایب قهرمانی رقابت های تنیس روی میز نوجوانان و نونهالان پسر باشگاه های ایران رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ با انجام دور برگشت رقابت های لیگ نوجوانان و نونهالان پسر باشگاههای ایران در تهران تیم های برتر امسال معرفی شدند که تیم کرمانشاه پس از تیم نفت و گاز گچساران به دلیل پوئن شکنی به مقام دوم رسید.

مرحله برگشت این بازی ها به میزبانی آکادمی بین المللی تنیس روی میز در تهران برگزار شد و از میان 8 تیم شرکت کننده تنها نماینده شهرداری سنندج در بازی های برگشت غایب بود. سر انجام پس از رقابت فشرده میان 7 تیم حاضر و با محاسبه نتایج و جایگاه تیم ها در پایان بازی های دور رفت و برگشت ، تیم شایسته هیأت کرمانشاه بدون باخت در بازی های برگشت توانست از هر نظر مساوی با تیم نفت و گاز گچساران روی سکوی دوم بایستد .

این دو تیم جدا از هم امتیاز بودن در بازی رفت و برگشت هر کدام صاحب یک برد و یک باخت 5 بر 3 مقابل هم شدند و دیگر اینکه در گیم شماری هر کدام با 18 گیم برده و 13 گیم باخته هم مساوی شدند و عاقبت در پوئن شکنی ، نفت و گاز گچساران با سه پوئن اختلاف موفق به کسب قهرمانی شد.

جایگاه سوم هم به تیم مناطق نفت خیز جنوب تعلق گرفت که با 23 امتیاز موفق به تصاحب این رتبه شد.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: کرمانشاه ، لیگ ، تنیس ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.