مجموعه فرهنگی «شهر آفتاب» بر اساس اعتماد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به قول محمدباقر قالیباف شهردار تهران، به عنوان محل برگزاری نمایشگاه کتاب انتخاب شد.

علی‌اکبر اشعری،‌ سخنگوی شورای سیاستگذاری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چگونگی اعلام شهر آفتاب به عنوان محل قطعی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را چنین تشریح کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعتماد به قول محمدباقر قالیباف شهردار تهران، «شهر آفتاب» را به عنوان محل قطعی برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام کرده است.

وی افزود: مسئله این بود که باید محل قطعی برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب می‌شد و با توجه به رفت و آمدها به «شهر آفتاب»، شهردار تهران پذیرفت که کم و کاستی‌های این مجموعه فرهنگی را تا فروردین ماه سال 1395 برطرف کند.

سخنگوی شورای سیاستگذاری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خاطرنشان کرد: هم اکنون در مرحله تصویب، آیین‌نامه‌های بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و اجرایی کردن آن‌ها هستیم.



انتهای پیام/ 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار