سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر با حضور بزرگان سینما بعدازظهر یکشنبه 11 بهمن ماه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر با حضور بزرگان سینما بعدازظهر یکشنبه 11 بهمن ماه در تالار وحدت برگزار شد اما این افتتاحیه با وجود برنامه ریزی مفصل خالی از حاشیه نبود و با توجه به ازدحام جمعیت برخی از عوامل فیلم ایستاده و یا خارج از سالن تالار وحدت این مراسم را همراهی کردند.

//


19:00 بنابراین گزارش؛ امسال هنرمندان از روی فرش قرمز عبور کردند و مسئولان برگزاری جشنواره با شاخه گل رز سفید از مهمانان جشنواره استقبال کردند.

19:05 حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی، محمد حیدری دبیر جشنواره، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان و علی ربیعی وزیر کار و رفاه اجتماعی نیز به جمع هنرمندان پیوستند.

//

19:08 سرانجام سیمرغ سی و چهارمین بر فراز برج میلاد به پرواز درآمد؛ پس از طنین انداز شدن سرود ملی، قرآن قرائت شد. حضور عوامل غیر رسانه‌ای و غیرسینمایی آنچنان زیاد است که برخی از عوامل اصلی فیلم ایستاده برنامه را نظاره می‌کنند و یا خارج از سالن تالار وحدت این مراسم را همراهی کردند.

19:10 احسان کرمی، مهناز افشار و بهرام رادان اجرای افتتاحیه مراسم را بر عهده گرفتند و محمد حیدری دبیر جشنواره با یک سبد گل به صحنه آمد و آن را روی صحنه گذاشت.

ایوبی در افتتاحیه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر:

جنتی در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر:

ایوبی در جمع خبرنگاران در حاشیه افتتاحیه جشنواره فیلم فجر؛

گفتنی است؛ عوامل فیلم های این دوره  از روی فرش قرمز این مراسم عبور کردند و چهره‌هایی چون حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی، مهدی طباطبایی‌نژاد، ساره بیات، نیکی کریمی، مهناز افشار،ابوالحسن داوودی، بهنوش طباطبایی، مهدی پاکدل، پانته آپناهی‌ها، اندیشه فولادوند، حامد بهداد، باران کوثری، هاتف علیمردانی، رضا کیانیان، اکبر زنجانپور، سیامک صفری، مصطفی ابطحی، حبیب ایل بیگی، کتایون ریاحی، رویا تیموریان،مریلا زارعی، ، بهروز غریب پور، مهدی فخیم زاده، طناز طباطبایی، ستاره اسکندری و جهانگیر کوثری حضور دارند






انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
ان شاالله حضرت صاحب الامر عج میاید و بساط نفاق را برمی چیند .
الیس صبح بقریب .
اللهم عجل لولیک الفرج .