نخستین مسابقۀ فیلم کوتاه با استفاده از تلفن همراه به مناسبت دهه فجر با موضوع کاربرد علم در زندگی در کرمان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،  از کرمان، آرمان شکوه سلجوقی رئیس مرکز پژوهش های علمی آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه نخستین مسابقۀ فیلم کوتاه موبایلی با موضوع کاربرد علم در زندگی در کرمان برگزار می شود، گفت: این مسابقه به مناسبت دهه مبارک فجر و با هدف فرهنگ سازی استفادۀ صحیح و مناسب از تکنولوژی های جدید مانند تلفن همراه و تبلت برنامه ریزی شده است.

وی شکوفایی خلاقیّت در بین دانش آموزان و فرهنگیان در جهت ایجاد راهکارهای سازنده در محیط مدرسه و خانواده با استفاده از رسانه سینما را از دیگر اهداف این مسابقه عنوان کرد و افزود: این مسابقه می تواند ضمن استفاده از ساده ترین ابزار برای بیان بزرگترین پیام ها، فرهنگ تحقیق و پژوهش در زمینۀ دانش و فناوری را در میان نوجوانان و جوانان نهادینه کند.

شکوه سلجوقی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال اثر 25 اسفند 94 است، خاطر نشان کرد: زمان هر اثرنباید بیش از 180 ثانیه یا کمتر از 120 ثانیه باشد و حتماً با گوشی همراه یا تبلت تصویر برداری شده باشد.

وی با اشاره به اینکه داوری آثار ارسالی توسط اساتید و هنرمندان سینما انجام می شود، گفت: دریافت اثر از طریق ارسال بر رویDVDبه نشانی دبیرخانۀ مسابقه، واقع درمرکز پژوهش های علمی- آموزشی (پژوهشکدۀ تعلیم و تربیت) انجام خواهد شد وشرکت کنندگان باید مشخّصات فردی خود (شامل: نام و نام خانوادگی، شهرستان محل کار/ تحصیل، نام آموزشگاه/ اداره/ دانشگاه، شماره تلفن و موضوع فیلم) را بر رویDVD درج نمایند.

رئیس مرکز پژوهش های علمی آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه مسابقه در سه سطح فرهنگیان، دانش آموزان و دانشجویان برگزار می شود، افزود: انتخاب و داوری آثار در نیمۀ دوم فروردین ماه 95 ومراسم اهدای جوایز و نمایش آثار برتر در نیمۀ اول اردیبهشت ماه 95 برگزار می شود.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مرکز پژوهش های علمی و آموزشی به آدرسwww.asrkerman.irمراجعه کنند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.