مشهد الرضا در شب میلاد اسوه صبر و پایداری، حضرت زینب(س) غرق در نور و شادی است. مردم از راه های دور و نزدیک برای عرض تبریک به این امام بزرگوار به حرم مطهر رضوی مشرف می شوند.

مدیر تبلیغات آستان قدس رضوی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد گفت: ویژه برنامه جشن میلاد حضرت زینب(س) برای عموم زائرانی که در شب و روز میلاد این بانوی گرامی به حرم مطهر رضوی مشرف می‌شوند، تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام امینی افزود: ویژه برنامه های امشب از ساعت 18 بعد از نماز مغرب و عشاء با قرائت زیارت امین الله و سخنرانی حجت‌ السلام راشد یزدی با موضوع تبیین سیره اخلاقی حضرت زینب (س) و مولودی خوانی علی زمانیان و هادی الهی ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در رواق امام خمینی برگزار می شود.

وی گفت: همچنین برنامه های روز میلاد این بانوی بزرگوار از 10 صبح با سخرانی حجت الاسلام نهاوندی در خصوص شخصیت حضرت زینب (س) آغاز و تا بعد از نماز مغرب و عشاء با بیان احکام، مدیحه ثرایی، قرائت زیارت امین الله و گروه سرود خدام آستان قدس رضوی ادامه دارد.

مدیر تبلیغات آستان قدس رضوی با اشاره به برگزاری برنامه ویژه خواهران در حرم رضوی، افزود: این برنامه در رواق‌های دارالاجابه و دارالحکمه با موضوع زندگی حضرت زینب(س) اوج بندگی و حضرت زینب(س) مدیریت خانواده برگزار می‌شود.

حجت الاسلام گفت: زائران غیر ایرانی نیز می‌توانند از برنامه‌هایی که به همین مناسبت در رواق ‌های دارالمرحمه، غدیر و کوثر حرم مطهر رضوی برای آنان تدارک دیده شده است بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.