فرمانده انتظامی تبریز از دستگیری 2 خرده‌فروش مواد مخدر و کشف 3 کیلو و 400 گرم تریاک توسط ماموران کلانتری 12 عباسی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از تبریز؛نوروزی گفت: به دنبال کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر در منطقه‌ای از تبریز پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری 12 عباسی پس از تحقیقات اولیه، محل فروش سوداگران مرگ را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی طی عملیات ضربتی و غافلگیرانه دو متهم را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در بازرسی از محل 3 کیلو و 400 گرم تریاک توسط مأموران کشف شد.

نوروزی با اشاره به لزوم ناامن‌سازی فضا برای فعالیت سوداگران مرگ ادامه داد: متهمان با تشکیل پرونده قضایی به همراه مواد مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان شدند.

وی خاطرنشان کرد: پدیده شوم و خانمانسوز اعتیاد بدون مشارکت مردم از میان برداشته نخواهد شد.

فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز با تاکید بر استمرار طرح مبارزه با مواد مخدر گفت: از آنجایی که زمینه بروز انواع آسیب‌های اجتماعی از جمله مواد مخدر بیشتر در خانواده‌های پرتنش فراهم می‌شود؛ والدین باید روابط صمیمانه‌ای با فرزندان داشته باشند و در تربیت صحیح آنان بکوشند پلیس نیز با اعلام پل ارتباطی 110 آمادگی کامل خود را برای تامین هر چه بهتر نظم و امنیت جامعه اعلام می‌کند.
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.