نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد معتقد است اگر نامزد نهایی این حزب در انتخابات شود، می‌تواند نامزد جمهوریخواه را شکست دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنی سندرز نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از حزب دموکرات در مصاحبه با شبکه تلویزیونی "سی بی‌اس،" گفت: معتقدم اگر نامزد نهایی حزب دموکرات شوم، می‌توانم در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نامزد جمهوری خواه را شکست دهم. 

سندرز در پاسخ به سوالی درباره وجود اختلافات جدی با هیلاری کلینتون، رقیب انتخاباتی وی، و اینکه چگونه آن را کم کند، گفت: اگر شما به نظرسنجی‌ها توجه داشته باشید ما میزان فاصله خود را با کلینتون به میزان قابل توجهی کاهش داده‌ایم. ما از تحرک خوبی برخورداریم. ما می‌توانیم کار خود را به بهترین نحو در کارولینای جنوبی به پایان برسانیم و به همین ترتیب ما در نوادا هم بسیار خوب عمل می‌کنیم. 

این نامزد حزب دمکرات در ادامه در پاسخ به پرسشی درباره مشکلات وی رای گیری در میان سیاهپوستان و اینکه چگونه می‌تواند ان را حل کند، گفت: مطمئنا ما مشکلاتی با آن‌ها داریم. شکاف بزرگی بین ما و آن‌ها وجود دارد. ما هنوز راهی طولانی برای حل این مشکل پیش رو داریم. ما کار قابل توجهی را برای مقابله با این مشکل انجام داده‌ایم. ما افراد زیادی را برای حل مشکل در اختیار داریم. 

سندرز افزود: ما افراد زیادی را در آیووا متعجب کردیم. ما مطمئنا خیلی‌ها را هم با نتایجی که در نیوهمپشایر کسب کردیم شگفت زده کردیم. من معتقدم ما همچنان به این روند رو به جلوی خود ادامه خواهیم داد و سبب تعجب افراد در آیند خواهیم شد. ما همچنین می‌توانیم به خوبی در کلرادو عمل کنیم. معتقدم که در می‌نه سوتا هم می‌توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. 

سندرز در پایان در پاسخ به سوال گوینده شبکه که پرسید: نظر اعضای ارشد حزب دمکرات درباره شما و کلینتون چیست، گفت: ما در هر کدام از ایالت‌ها تشکیلات حزبی داریم که شاید در ظاهر از هیلاری کلینتون حمایت کنند اما معتقدم که اگر همچنان با همین روند در سراسر کشور پیش برویم و اگر نظر نمایندگان ارشد حزب این باشد که جمهوری خواهان جایگاه ما را در کنگره اشغال نکنند و اگر آن‌ها این موضوع را درک کنند که من نامزدی هستم که می‌توانم نامزد نهایی جمهوری خواه را شکست دهم آنگاه آن‌ها از ما حمایت خواهند کرد. من همچنین به این موضوع باید اشاره کنم که احساس می‌کنم. 

وی افزود: به نظرم آن‌ها از مبالغی که وال استریت در اختیار آن‌ها قرار داده است ضد من استفاده می‌کنند. به نظرم آن‌ها به خوبی این موضوع را درک می‌کنند که در این مبارزه انتخاباتی ما از تحرک بیشتری برخورداریم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار