عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به موضوع سد معبر در سطح شهر تهران گفت: می توان برای رفع سد معبر به افراد حریم بان مسئولیت قانونی داد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ابوالفضل قناعتی عضو شورای اسلامی شهر تهران در دویست و چهل و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بازدید چند روز گذشته خود از خیابان جوادیه منطقه 16 اظهار داشت: در این خیابان سد معبر فراوان است و مردم باید برای طی کردن یک مسیر 500 متری 20 دقیقه زمان صرف کنند.

وی ادامه داد: ما می گوییم که افراد شهربان و حریم بان شهرداری نباید با سد معبرها برخورد بدی داشته باشند اما شهرداری که نمی تواند در خصوص این افراد سد معبر گزینشی عمل کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه شهرداری نمی تواند با خواهش از عوامل سد معبر بخواهد که معابر را خالی کنند، افزود: سد معبر برای مغازه ها و کسب و کار آن‌ها مشکل ساز شده و در برخی موارد هم باعث ایجاد درگیری بین عوامل کسبه و سد معبر می شود.

قناعتی با بیان اینکه برای رفع سد معبر امکان کشته شدن فردی وجود دارد، تصریح کرد: برای رفع سد معبر یا باید افراد حریم بان را جمع کنیم و از نیروی انتظامی که لباس مخصوص دارند بخواهیم این ماموریت را انجام دهند و یا اینکه به شرکت حریم بان و شهربان یک لباس مخصوص و یا اینکه برای آن‌ها یک مسئولیت قانونی تعریف کنیم تا آن‌ها بتوانند به خوبی کار خود را انجام دهند.

قناعتی تاکید کرد: باید ساختار یا ماموریتی به شکل قانون برای افراد شهربان و حریم بان ترسیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار