دبیر ستاد انتخابات استان قزوین گفت: دست اندرکاران و مجریان برگزاری انتخابات در استان ۵ هزار و ۱۵۱ نفر ساعت آموزش دیدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبر نگاران جوان ؛ فرامرز مرادی افزود: : در این دوره ها یک هزار و ۲۴۵ نفر از کارشناسان فرمانداری ها و بخشداری های تابعه، مربیان، اعضای هیئت های اجرایی و نمایندگان فرمانداری شرکت داشتند.

مرادی گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی از لحاظ سخت و نرم افزاری وجود ندارد و همه امکانات برای برگزاری انتخاباتی قانونی در استان فراهم است.

دبیر ستاد انتخابات استان همچنین گریزی به میزان مشارکت مردم استان در انتخابات زد و گفت:  میزان مشارکت مردم استان نسبت به میانگین کشوری از دوره ششم تا نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همواره تا ۳ درصد بیشتر بوده است.

بگفته ی مرادی ،  بعد از استان شدن قزوین در دوره ششم مجلس شورای میزان مشارکت در کشور ۶۷.۳۵ درصد بود در حالی که استان قزوین مشارکت ۷۰درصدی شکل گرفت.

وی میزان مشارکت مردم استان در دوره هفتم انتخابات مجلس شورای اسلامی را ۵۵ درصد، در هشتمین دوره  ۵۴.۴۳ درصد  و در نهمین دوره ۶۸.۲۵ درصد اعلام کرد.

بگفته ی دبیر ستادانتخابات استان ، در دوره سوم انتخابات خبرگان رهبری هم میزان مشارکت در کشور ۴۶.۳۲درصد و در استان قزوین ۵۲.۴۴ درصد مردم در پای صندوق های رای حاضر شدند.

مرادی اضافه کرد: در دوره ی چهارم انتخابات مجلس خبرگان رهبری با توجه به اینکه در کشور شاهد حضور ۶۲درصدی بودیم در استان قزوین ۷۱.۱۹درصد مردم در انتخابات شرکت کردند.
انتهای پیام/.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار