رییس ستاد انتخابات آذربایجیان شرقی اعلام کرد:

شعبات اخذ رای مملو از جمعیت هستند

رییس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی گفت: اکثر قریب به اتفاق شعبات اخذ رای استان و بخصوص تبریز، مملو از جمعیت هستند و به طور قطع، انتخابات باز هم تمدید خواهد شد.

به گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ شبستری گفت: به احتمال زیاد، میزان مشارکت مردم استان و به ویژه تبریز در این دوره از انتخابات نسبت به دوره مجلس قبلی افزایش قابل توجهی داشته باشد.

وی افزود: از ساعت 16 ظهر امروز به بعد، اکثر شعبات مملو از جمعیت بودند و تا این لحظه، فرآیند رای دادن این افراد به پایان نرسیده است.

رییس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: به احتمال زیاد، انتخابات بعد از ساعت 20 نیز تمدید شود چرا که تعداد بسیار زیادی از مردم استان و به ویژه تبریز در شعبات اخذ رای هستند.

رییس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: اگر وضعیت به همین منوال پیش برود، حتی در صورت عدم تمدید سراسری انتخابات، از ستاد انتخابات کشور، درخواست تمدید استانی را خواهیم کرد.

شبستری متوسط مشارکت مردم استان در دوره قبلی انتخابات مجلس شورای اسلامی را 60 درصد اعلام کرد و افزود: میزان مشارکت مردم شهرستان تبریز نیز در همان دوره در حدود 44 درصد بوده است.

به گفته وی، تخلف موثری تا کنون در هیچ یک از حوزه های انتخابیه استان گزارش نشده است ولی در برخی از شعبه ها عده ای قصد تطمیع مردم و خرید رای را داشتند که به نهادهای مربوطه گزارش شده و شاید عده ای از این افراد بازداشت شده اند.

شبستری خاطر نشان کرد: خوشبختانه در خصوص تعرفه رای نیز هیچ گونه کمبودی در هیچ یک از شعبات رای وجود نداشته است و در چند مورد، کمبود تعرفه، به صورت شعبه ای بوده است.


انتهای پیام/ا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.