همدان؛

بيش از 100 نفر نيروي خدماتي مشغول پاكسازي شهر از تبليغات انتخاباتی

مدير خدمات شهري شهرداري همدان از پاكسازي 80 درصد ديواره ها و جداره سطح شهر از تبليغات انتخاباتي به وسيله بيش از 100 نفر نيروي خدماتي خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛حسين خانجاني با اشاره به اينكه متأسفانه تبليغات نامزدها در برخي نقاط شهر آلودگي‌هاي بصري به دنبال داشت، گفت: پاكسازي سطح شهر از اعلان‌هاي تبليغاتي بلافاصله پس از پايان رأي‌گيري از سوي شهرداري همدان آغاز شد و در اين راستا بيش از 100 نيروي خدماتي با 8 دستگاه كار پاكسازي را شروع كردند و در حال حاضر 80 درصد عمليات اجرايي شده و باقي خدمت‌رساني نيز ظرف روزهاي آتي تكميل مي‌شود.


وي ادامه داد: چنانچه 5 دقيقه زمان براي پاكسازي هر اعلان زمان صرف شود، چيزي حدود 5 ميليون دقيقه زمان لازم است تا تبليغات چسبانيده شده به طور كامل پاكسازي شود كه در اين خصوص هزينه‌هاي كارگر، ماشين‌آلات و آب مصرفي نيز به اين هزينه صرف زمان افزوده مي‌شود.

خانجاني عنوان كرد: تاكنون بخشي از كار پاكسازي انجام شده و بقيه نيز ظرف شب‌هاي آتي به طور كامل انجام مي‌شود.

وي در مورد طرح استقبال از بهار نيز گفت: شستشوي جداول و پاكسازي و رنگ‌آميزي ديواره‌ها همزمان با اجراي اين طرح عملياتي خواهد شد و شهرداري تا بيست و پنجم اسفند به طور كامل شهر را آماده پذيرايي از ميهمانان نوروزي مي‌كند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار