سه طرح عمرانی و خدماتی شهرداری مشکات از توابع كاشان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازاصفهان،محمد تکبیرگو در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگاران گفت:این طرح ها شامل بهره برداری از بوستان نرگس، ساختمان آتش نشانی و آغاز عملیات اجرایی بلوار امام خمینی با عبور شاهراه ترانزیت شمال به جنوب از آن است.

وی با اشاره به افتتاح بوستان گل نرگس در وسعت 12 هزار مترمربع با اعتبار 600 میلیون تومان افزود:ساختمان آتش نشانی نیز با زیربنای 300 متر مربع واعتبار 450 میلیون تومان بهره برداری شد.

تکبیرگو اظهارداشت: ایستگاه آتش نشانی شهر مشکات با 300 متر مربع زیر بنا شامل 150 متر مربع فضای اداری و 150 متر مربع آشیانه، یک دستگاه خودرو ایسوزو اطفائیه با منبعدو هزار لیتری و یک موتورحوادث جاده ای، روستاهای آبشیرین، سن سن و یحیی آباد، حوادث ریلی و باغات و دشت های اطراف را پوشش می دهد.

به گفته وی،آغاز عملیات اجرایی بلوار امام خمینی که مهمترین طرح ودغدغه شهروندان مشکات است به دلیل کاهش تصادفات وتلفات نقش موثری در ایجاد امنیت جانی وسلامت همشهریان وهموطنان دارد.

شهردار مشکات تصریح کرد:احداث بلوار دو بانده امام خمینی با سه میدان در ورودی، وسط وخروجی به طول چهار کیلومتر و برآورد هزینه چهار میلیارد تومان پیش بینی می شود در صورت حمایت ها و کمک های دولتی طی هفت ماه به پایان رسد.

تکبیرگو با تاکید بر اینکه طی سه سال اخیر نبود این بلوار عامل کشته شدن 24 نفر شده است گفت:در دوران دفاع مقدس مشکات 30 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرد اما اجرای ناقص وناتمام این طرح در چهار باند و انهدام آن با وقوع سیل سال 88 جان 24 نفر از شهروندان مشکات را تا کنون رقم زده است.

وی افزود: احداث این بلوار در شهر مشکات به عنوان دروازه شمالی استان اصفهان که بين دو راه مهم کشوری اتوبان وشاهراه ترانزیتی شمال به جنوب است نقش حیاتی در سلامت جان شهروندان، مسافران وهموطنان عزیزی دارد.

به گفته وی،تملک و آزادسازی، تعریض پل های کشاورزی و احداث 10 مورد روان آبهای سطحی، اجرای 6 کیلومتر جدول گذاری، اجرای 50 هزار مترمربع آسفالت،10 هزار متر مربع زیرسازی و تاسیسات روشنایی به تعداد10 تیر و 60 عدد تیر تلسکوپی، سه کیلومتر تاسیسات فضای سبز، 20 هزار مترمربع خاکریزی داخل بلوار وکاشت 200 اصله درخت از جمله اقدامات لازم برای احداث این بلوار است.

شهردار مشکات با تاکید بر اینکه عملیات اجرایی بلوار امام خمینی (ره) از سال 1387 تاکنون در دست اجرا است افزود:اجرای این طرح در شهر مشکات به عنوان دومین شهر پرجمعیت کاشان، قرار گرفتن در مسیر اتوبان وتراتزیت، پتانسیل های ویژه آن و نزدیکترین شهر به بندر خشک منطقه ویژه اقتصادی کاشان و مهمتر از همه نجات وایمنی جان شهروندان و هموطنان ضروری وحیاتی است.




انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.