آزمون سراسری حفظ قران کریم سازمان اوقاف و امور خیریه صبح امروز 13 اسفند در سراسر کشور به صورت همزمان برپا شد.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بزرگترین آزمون حفظ قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه صبح امروز 13 اسفند در سراسر کشور به صورت همزمان برگزار شد.
حجت الاسلام غلامرضا محمدزاده، رئیس سازمان اوقاف استان تهران در حوزه امتحانی امامزادگان سید جعفر(ع) و سیده حمیده خاتون(ع) اظهار داشت: خدارا شاکریم که مسئولان و مربیان آموزشی دغدغه قرآن را دارند که آخرین معجزه پیامبر گرامی اسلام(ص) است.

وی ادامه داد: قرآن باید همواره در زندگی مردم وجود داشته باشد و سازمان اوقاف پیرو فرمایش مقام معظم رهبری مبنی‌بر وجود ده میلیون ظرفیت برای حفظ قرآن کریم طی برنامه ریزی 5 ساله به برگزاری آزمونهای حفظ قرآن پرداخته است.

 محمدزاده ادامه داد: سال 94 چهارمین دوره این آزمون است و امسال از استان تهران 250 هزار نفر در طرح حفظ قرآن شرکت کردند و 7 هزار و 350 نفر برای آزمون حفظ ثبت نام کردند که ما امید داریم 450 هزار نفر در این آزمون شرکت کنند.

وی افزود: نکته‌ای که وجود دارد این است که 300 آموزشگاه حفظ قرآن ما را در این طرح همراهی می‌کنند و امسال 250 نفر از مربیان را برای گذراندن دوره‌های تخصصی به استان قم فرستادیم و طی یک هفته آموزش‌ها و نکات به این مربیان آموزش داده شده است.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۱۴ اسفند ۱۳۹۴
من خودم یک معلم قرآنم ولی این را بگویم با این برنامه ها و مسابقات هیچ وقت قرآن وارد زندگی مردم نمی شود این شیوه ره به جایی نخواهد برد مسائل اجتماعی مانند طلاق و اعتیاد و انواع فساد ها راببینیم بعد بگوییم آیا این برنامه ها اثر دراند ؟ یا خیر
آخرین اخبار