مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان مراجعه مردم به مراکز پزشکی قانونی استان در 11 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 4 درصد افزایش نشان می‌دهد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، کامروز امینی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش 4.6 درصدی مراجعات مردم به مراکز پزشکی قانونی استان اظهار کرد: در 11 ماهه سال جاری 22 هزار و 854 نفر برای انجام معاینات بالینی به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 4.6 درصد افزایش نشان می‌دهد.
 
مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در 11 ماهه سال گذشته 6 نفر از مردم استان براثر مسمومیت با گاز مونواکسید کربن فوت کردند، گفت: تاکنون 7 نفر براثر مسمومیت با این گاز در استان فوت شدند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در 11 ماهه امسال 160 نفر براثر سوانح رانندگی جان خود را از دست دادند، افزود: سال گذشته 174 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند که استان در زمینه فوتی‌های ناشی از حوادث رانندگی کاهش هشت درصدی را شاهد است.
 
این مسئول تصریح کرد: 56 درصد از تصادفات منجر به فوت در محل حادثه رخ می‌دهد که 90 مورد از تصادفات منجر به فوت در محل حادثه صورت گرفته، 54 نفر در بیمارستان جان خود را از دست دادند و 14 مورد در مسیر انتقال به بیمارستان جان خود را از دست دادند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.