رئیس ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی مساجد و نمازخانه‌ها جهت استقبال از مسافران نوروزی خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،سید الیاس چراغ‌زاده ، با اشاره به در پیش رو بودن ایام تعطیلات نوروز و ورود گردشگران و مسافران نوروزی به استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ایجاد مکان‌های مناسب برای اقامه نماز در اماکن گردشگری، تفریحی و تاریخی امری مهم و ضروری است.
رئیس ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره نه نقش و جایگاه نماز در زندگی انسان تصریح کرد: مسئولان و متولیان اجرایی در امر ساماندهی مسافران نوروزی توجه به مقوله نماز و فراهم کردن مکان‌های مناسب را جدی بگیرند تا در ایام نوروز و ورود گردشگر به استان با مشکل خاصی مواجه نشویم.

چراغ‌زاده در ادامه با بیان اینکه ساماندهی نمازخانه‌های بین‌راهی و مساجد برای ایام نوروز و ورود گردشگر مهم و ضروری است، تصریح کرد: فردا و با حضور معاون استاندار و جمعی از دستگاه‌های عضو بازدید از نمازخانه‌های بین‌راهی را خواهیم داشت و در صورت هرگونه مشکل موارد را گوشزد خواهیم کرد تا این مکان‌ها برای استقبال و استفاده مسافران و گردشگران نوروزی آماده شوند.

این مسئول با تاکید بر اینکه ساماندهی نمازخانه‌ها همواره در دستور کار بوده و در ایام نوروز به جهت ورود گردشگران به استان این روند با حساسیت بالایی مورد بررسی قرار می‌گیرد، گفت: مسجد امام خمینی توت‌نده واقع در جاده یاسوج به اصفهان تنها مسجد بین راهی بوده که مشکلات آن برطرف و پذیرای مسافران و گردشگران خواهد بود.

وی با بیان اینکه در بازدید از نمازخانه‌ها از جزیی‌ترین مسائل به سادگی عبور نخواهیم کرد و این مکان‌ها را با آمادگی کامل برای استفاده مسافران آماده و ساماندهی می‌کنیم، تصریح کرد: تمامی مراکز خدمات رفاهی از جمله پمپ بنزین‌ها و راهدارخانه‌ها دارای نمازخانه هستند.

رئیس ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مراکز گردشگری دارای نمازخانه هستند و طی بازدید از این مراکز موارد لازم و ضروری به آن‌ها گوشزد خواهد شد تا در زمان ورود گردشگران مشکل خاصی نداشته باشیم و با فراغ بال از مهمانان و مسافران نوروزی استقبال کنیم.

چراغ‌زاده از آمادگی کامل امامزادگان و بقاع متبرکه جهت اقامه نماز خبر داد و گفت: نمازخانه تمامی مراکز رفاهی و تفریحی و پمپ بنزین‌ها آمادگی کامل برای اقامه نماز مسافران را خواهد داشت و فردا به جهت بررسی وضعیت نمازخانه‌ها بازدیدی خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: با همکاری تعدادی از دستگاه‌های نمازخانه‌ها و مساجد ساماندهی و تجهیز می‌شوند و این دستگاه‌ها برای اماکن بین راهی نظارت دارند.

رئیس ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم آمادگی و هماهنگی دستگاه‌ها تاکید کرد و افزود: نهادها و دستگاه‌ها با مشارکت یکدیگر تلاش کنند تا مردم در مسافرت‌های نوروزی خود در وقت نماز با آسودگی خاطر در مساجد و نمازخانه‌های بین راهی برون شهری و درون شهری به اقامه نماز بپردازند و در نماز جماعت شرکت کنند
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.