دبیرکل سازمان بدر عراق تصریح کرد موصل تنها به دست عراقی‌ها آزاد خواهد شد و ما اجازه ورود نیروهای خارجی به این شهر را نمی‌دهیم.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری المیادین، "هادل العامری،" دبیرکل سازمان بدر عراق در سخنانی درباره عملیات آزادسازی موصل گفت: عملیات حویجه و فلوجه در صدر عملیات های نیروهای مردمی قرار دارند.

وی گفت: ما به هیچ نیروی خارجی اجازه نمی دهیم در عملیات آزادسازی موصل مشارکت زمینی داشته باشد. موصل تنها به دست عراقی ها آزاد خواهد شد. ما اجازه نمی دهیم یک نیروی خارجی هم وارد این شهر شود.
نیروهای عراقی که اکنون مشغول پاکسازی بقیه مناطق الانبار هستند قصد دارند به زودی عملیات آزادسازی موصل، مقر اصلی داعش را آغاز کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۲ ۱۶ خرداد ۱۳۹۵
باعث سرشکستگی و ننگ ملت عراق و مسلمانان است که برای باز پس گیری شهر موصل که سقوط آن بدون حتی شلیک یک گلوله توسط مسئولین خائن و وطن فروش استان موصل را تحویل تکفیری های وهابی داعش و النصره دادند و جان و مال و ناموس و دین مردم خود را تقدیم پیاده نظام تکفیری وهابی آل سعود و صهیونیزم نمودند که ننگی بزرگتر از این نمی باشد که العان برای باز پس گیری موصل و الاانبار از همان اشغالگران و متجاوزان به عترت و ناموس وخاک کمک بگیرید مگر جوانان حشدالشعبی مرده اند که اجنبی اشغالگر و شریک سیاسی آل سعود و صهیونیزم بیاید و موصل را از وهابی ها پس بگیرد اگر کمک لازم است از دلاوران مقتدر سپاه قدس ایران و مقاومت حزب اله کمک بگیرید که هم کیش و هم درد شمایند و بدون هیچ منتی ریشه وهابیت سرسپرده آل سعود و صهیونیزم را در موصل و کل عراق منقرض و نابود میکنند و نمی گذارند یکی از آنها نفس به در برد و چنان درس عبرتی به رژیم خود فروش آل سعود و قطر که هم پیمان اسرائیل هستند و جز نسل کشی ملت عراق فکری ندارند بدهند که سالها بگذرد ولی درد شکست و تلفات بجا مانده در عراق و سوریه از یادشان نرود گرچه آل سعود و قطر و هم پیمانان آنها دیگر نه در بین عربها و نه مسلمانان اعتبار و آبرویی ندارند و با اتحاد با اسرائیل کاملا ریشه وهابی خود را نمایان کردند.اگر نیاز به همراهی و کمک دارید از دلاوران ایرانی استفاده کنید که ریشه دینی و مذهبی و تاریخی با عراق دارند و مشتاقانه برای حمایت از اهل بیت و حرم شریفین فرزندان فاطمه(س)کاملا مشتاق هستند.
آخرین اخبار