در هفته 29 مسابقات دسته یک فوتبال باشگاههای کشور فجر شهید سپاسی مقابل نساجی مازندران به پیروزی دست یافت .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ؛ زردپوشان فجر شهید سپاسی شیراز در هفته 29 دسته یک فوتبال کشور در ورزشگاه حافظیه شیراز مقابل نساجی مازندران صف آرایی کردند که این بازی در پایان با تک گل دقایق اضافی نیمه دوم علی فتحیان به سود فجری ها به پایان رسید .  
نماینده فارس با این برد از شرایط بحرانی هفته های گذشته نیز رهایی پیدا کرد تا پس از 47 روز به سیزدهمین برد این فصل خود دست یابد .  
شاگردان علی اصغر کلانتری در تیم فجر با این پیروزی و کسب 48 امتیاز به مکان سوم جدول رده بندی صعود کردند .  
سرمربی فجر شهید سپاسی پس از این دیدار گفت : علی رغم ضعف هایی که در برخی از زمان های بازی در تیم خود مشاهده کردم اما به لطف خدا و غیرت بازیکنان موفق شدیم با پیروزی از زمین خارج شویم هر چند تیم نساجی هم فرصت های خوبی روی دروازه ما خلق کرد و می توانست پیروز بازی امروز باشد .  
کوروش موسوی سرمربی نساجی مازندران هم در نشست خبری پس از بازی با فجر گفت : هر 2 تیم، بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و اگر بازیکنانم قدر موقعیت های پیش آمده در نیمه دوم را می دانستند، نتیجه دیگری رقم می خورد اما در کل به تیم خوب فجر شهید سپاسی تبریک می گویم .  
قضاوت دیدار تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و نساجی مازندران را جواد شرفی و کمک هایش صابر مطلق و جعفر مهاجر بر عهده داشتند .  
تیم فجر شهید سپاسی شیراز در هفته 30 لیگ دسته یک فوتبال کشور دوشنبه 24 اسفندماه میهمان پارسه تهران خواهد بود .  
انتهای پیام/ن
برچسب ها: رستگاری ، فجر ، سپاسی ، فوتبال ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار