علمای خراسان در پیامی از مقام معظم رهبری برای انتصاب حجت الاسلام سید مصباح عاملی به مدیریت حوزه علمیه خراسان تشکر کردند.

پیام تشکر علما برای انتصاب مدیر حوزه علمیه خراسانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سه تن از علمای استان از رهبر معظم انقلاب به علت انتصاب مدیر حوزه علمیه خراسان تقدیر کردند.

آیات موسوی خلخالی، اشرفی شاهرودی و سیدان دیروز با انتشار نامه ای مشترک از مقام معظم رهبری به علت انتخاب شایسته مدیریت حوزه علمیه خراسان و حفظ استقلال آن تشکر کردند.

متن نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با حمد و سپاس به درگاه خداوند منّان و درود بی پایان بر پیامبر مکرّم اسلام و اوصیاء گرامش؛

شایسته است مراتب قدردانی و تشکر خود را از تاکید مقام معظّم رهبری- دام ظله- بر استقلال حوزه علمیّه کهنسال مشهد مقدّس و تجاوب به تقاضای اعضاء جلسه دیروز اینجانبان و جمعی از اعلام و اساتید، اعلام داریم.

چنانکه لازم است از زحمات و خدمات مدیر فقید مرحوم آیة الله واعظ طبسی طاب ثراه- که در این راستا کوشا بوده اند تقدیر نموده و غفران و علو درجات برای آن مرحوم طلب نمائیم.

و نیز از ساحت مقدّس پروردگار متعال مزید توفیقات اَعلام منصوب از طرف معظّم له را در رشد و تعالی حوزه علمیّه و تربیت فرهیختگان، پژوهشگران، نویسندگان و مرابطان مذهب حقّه، متضرّعانه مسألت داریم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.