کاراته کا تیم دانشگاه آزاد گفت: برای چهارمین بار توانست در سوپرلیگ قهرمان شود و با احترام به همه تیم هایی که مقابل ما بودند ، باید بگویم که ما خیلی بهتر بودیم و دانشگاه آزاد ، از همه لحاظ شایسته قهرمانی بود .

ذبیح اله پورشیب کاراته کا تیم دانشگاه آزاد ، در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  با ابراز خرسندی از قهرمانی تیمش در رقابت های سوپرلیگ کاراته کشور ، بیان داشت : خدا را شاکرم که تیم ما برای چهارمین بار توانست در سوپرلیگ قهرمان شود و با احترام به همه تیم هایی که مقابل ما بودند ، باید بگویم که ما خیلی بهتر بودیم و دانشگاه آزاد ، از همه لحاظ شایسته قهرمانی بود .
وی ادامه داد : لیاقت قهرمانی را داشتیم و شکر خدا ، شرایط به گونه ای فراهم شد که فقط به قهرمانی فکر می کردیم . از مدیران باشگاه با برنامه ریزی های درستی که انجام داده بودند و کادر فنی که واقعآ در این مدت برای موفقیت بازیکنان تلاش کردند و بازیکنان که با مبارزه های خوب و قدرتمندی که انجام دادند ، همه و همه باعث شدند تا به عنوان قهرمانی برسیم و خدا را شکر می کنم که در نهایت قهرمان شدیم .
ملی پوش کشور تصریح کرد : هرچند که تیم های مقابل ما واقعآ خوب بودند و ماقبل فینال تیم نفت نیز بسیار خوب ظاهر شدو نفراتشان خوب جنگیدند . در بازی فینال هم مبارزه مقابل پاس قوامین که تیم پرمهره و خیلی خوب بود و از نفرات خیلی خوبی بهره می برد واقعآ خوب مبارزه کردند و جنگیدند .
نایب قهرمان جهان در خصوص مسابقه فینال افزود : بازیکنان پاس قوامین واقعآ خوب جنگیدند و مبارزات خوبی داشتند و در کل رقابت سنگینی بود طوریکه تا آخرین لحظه و مسابقه تیم برنده میدان مشخص نبود و حتی وسط مسابقه تیم ما از پاس عقب افتاد اما خدا را شکر که لطف داشت و چند مسابقه آخر را توانستیم ببریم و قهرمان شویم .
کاپیتان تیم ملی کشور خاطرنشان کرد : تمام بازیکنان تلاش کردند که این تیم به فینال برسد و تمامی بازیکنان چه کاتا و چه کومیته همه برای رسیدن به عنوان قهرمانی تلاش کردند .
وی یادآور شد : تیم پاس هم خیلی باانگیزه بود و آنها آمده بودند که ما را شکست دهند اما ما ، برنامه ریزی هدفداری داشتیم و تمام بازیکنان از اولین نفر تا آخرین نفر خوب جنگیدند و همین هم باعث شد که مزد زحماتمان را بگیریم .
ملی پوش دانشگاه آزاد در پایان از کادر فنی و مدیران و همچنین از حامی مالی این باشگاه تشکر و قدردانی کرد .

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار