برنامه «اینجا شب نیست» با بررسی اقتصاد خانواده در ایام نوروز، مهمان بامدادهای مردم ایران می‌شود.

مجتبی حسنی تهیه کننده برنامه رادیویی «اینجا شب نیست» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: با فرا رسیدن نوروز 95 «اینجا شب نیست» در دو بخش هفته اول و هفته دوم به روی آنتن می‌رود، که از بامداد 28 اسفند تا بامداد 6 فروردین در جدول پخش نوروزی شبکه جوان قرار گرفته است.
 
وی ادامه داد: این برنامه با هر آنچه که مربوط به موضوعات اجتماعی، اقتصادی است در 8 شب پخش می‌شود و درباره خرید و فروش‌های آخر سال، زباله‌های نوروزی، تفریحات و گردشگری و پتانسیل‌های عمده نوروزی و فروش صنایع دستی صحبت می‌کنیم.
 
تهیه کننده برنامه «در مسیر آزادی» با اشاره به بخش‌های مختلف برنامه «اینجا شب نیست» در نوروز 95 اظهار داشت: این برنامه با همکاری عارفه موسوی، عصمت باپیران و همچنین بازیگری؛ منصور اسکندری، بهنام قربانی، سمانه مبلغ حسینی، در بخش‌های مختلفی چون «زیرنویس»، «هشت سین»، قسمت نمایش با اجرای امیر عضد و همچنین ترانه‌های بهاری به روی آنتن شبکه رادیویی جوان می‌رود.
 
حسنی در خصوص فرم و ساختار جدید «اینجا شب نیست» بیان کرد: این برنامه که در ایام نوروز به صورت ویژه به روی آنتن می‌رود با فرم جدید و متفاوت‌تر از دیگر برنامه‌های شبکه در جدول پخش عیدانه 95 قرار گرفته است.
 
وی به دیگر بخش‌های این برنامه اشاره کرد و گفت: معرفی موضوع هر برنامه، از دیگر قسمت‌هایی است که هر شب پس از اجرای ورودی دو گوینده سیاوش عقدایی و حسن خلقت‌دوست، عارفه موسوی در بخش نمایشی آن را طراحی کرده است.
 
حسنی درباره جزییات بخش‌هایی چون؛ «زیرنویس»، «هشت سین» بیان کرد: «زیرنویس» را با بازی بهنام قربانی به صورت یک زنگ تفریح و یک زیرنویس در 4 بخش در فواصل برنامه با محوریت طنز مدنظر گرفته‌ایم و همچنین در آیتم «هشت سین» سینی جدید را بر سر سفره‌های هفت سین آوردیم.
 
گفتنی است؛ برنامه رادیویی «اینجا شب نیست» در هفته اول عید نوروز به تهیه کنندگی مجتبی حسنی، گویندگی سیاوش عقدایی، حسن خلقت‌دوست و محسن رسولی، نویسندگی عارفه موسوی، امیر عضد و مجتبی حسنی و همچنین آیتم‌سازانی چون عارفه موسوی، عصمت باپیران و بازیگری منصور اسکندری، بهنام قربانی، سمانه مبلغ‌حسینی و امیر عضد از ساعت 12 شب تا 1:30 بامداد روی آنتن شبکه رادیویی جوان می‌رود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.