رئیس تبلیغات اسلامی زاهدان گفت: مراسم خاص و ویژه‌ای در قالب ستاد استقبال از بهاربه هنگام تحویل سال نو در مزار شهدای زاهدان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان؛  حجت‌الاسلام علی خیورافزود: مراسم خاص و ویژه‌ای در قالب ستاد استقبال از بهاربه هنگام تحویل سال نو در مزار شهدای زاهدان با همکاری بنیاد شهید زاهدان وحضور پرشور مردم شهیدپرور این شهرستان برگزار می‌شود.

وی خواندن زیارت عاشورا، گلباران مزار شهدا و..  را از جمله برنامه‌های مراسم رسمی آغاز سال نو در مزار شهدای زاهدان عنوان کرد و افزود: چقدر زیباست وقتی سال خود را در کنار مزار بزرگ مردانی آغاز کنیم که با اهدای عزیزترین دارایی خود که همان جان است، خون شهیدان کربلا را در تاریخ امتداد دادند و سرمایه‌ای شدند تا در طول تاریخ ایران نقطه‌ای برای ایجاد شور و حرارتی خدایی در رگ‌های جوانان باشند.

وی با بیان اینکه شهدا سرآغاز تحولی عظیم در ارواح آزاداندیشان هستند، گفت: این تحول سرآغاز بندگی خالصانه و عاشقانه خداوند است.

وی برضرورت حفظ آرمان‌های شهدا تٱکید کرد و گفت: این انقلاب امانت شهداست که باید برای حفظ و نگهداری از آن تلاش کنیم و بعبارتی اگر می‌خواهیم زنده بمانیم باید یاد شهدا را حفظ و زنده نگه داریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار