رئیس‌جمهور ترکیه به انتقاد از کسانی که خواهان برکناری او شده‌اند، پرداخت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر لحظاتی پیش در خبری فوری اعلام کرد: "رجب طیب اردوغان،" رئیس‌جمهور ترکیه با انتقاد از کسانی که خواهان برکناری او شده اند گفت آیا با کناره گیری من، تروریسم در ترکیه از بین خواهد رفت و دموکراسی واقعی به ترکیه باز خواهد گشت؟ اردوغان با رد چنین درخواستی گفت آنان می‌خواهند بر ترکیه به طور کامل سیطره یابند و آن را تجزیه کنند.

اردوغان مدعی شد: گروهی از برادران کُرد ما در سوریه از گروه های تروریستی حمایت می کنند. گروه هایی که به تروریست ها و اقداماتشان دامن می زنند گروه های مختلفی هستند. بخشی از برادران کُرد ما نیز در سوریه به همراه ترکمان ها و اعراب در برابر ظلم نظام سوریه می ایستند.

وی از برخورد غرب با گروه های تروریستی فعال در ترکیه انتقاد کرد و از کشورهای غربی خواست اگر می خواهند اقدام مشترک علیه تروریسم انجام دهند صادق باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۰۳ فروردين ۱۳۹۵
باید بمانی ،کومونیست ها اعش ،سوسیالیس تکفیری ،بعثی را از بین ببری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۵ ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
خردوغان جان تازه فهمیدی میدونم بازم نفهمیدی چون اگه نباشی مرزهایتان باشوریه بسته میشه وبعدازآن جرات نمیکنن درکشورشماهم بمانندپس تروریسم ازبین میره و درباره کردهااگردم ماررالگدنکنی اصلاباکسی کاری ندارن اگه حقوقشان رامثل ایران احترام گذاری میشن بهترین تبعه کشورتان چون کردهای عزیزشده کشورمادوستدارم کردستان عزیز(تبریز)
آخرین اخبار