پارک ساحلی سرارود با طبیعت زیبا و رنگین یکی از جاذبه های شهرستان مبارکه محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،شهرستان مبارکه یکی از شهرستان های مهم استان اصفهان محسوب می شود این درحالی است که این شهرستان در 50 کیلومتری جنوب غربی استان واقع شده در اصل سرزمینی سبز وخرم با موقعیت آب وهوایی مناسب که میتوان از قدیمیترین محلات آن روستای سرارود را نام برد که پارک ساحلی آن را میتوان یکی از آثار چشم نواز به حساب آورد.

پارک ساحلی وزیبای سرارود در محله سرارود واقع در مبارکه ودر حاشیه زاینده رود قرار دارددر کنار این روستا یک پل قدیمی وجود داردکه بر روی یک رودخانه فصلی واقع شده  این در حالی است که آسیاب های قدیمی این روستا اکنون به صورت یک سفره خانه سنتی شده چشم نوازی میکند این پارک یکی از جا ذبه های دیدنی این روستا به حساب می آید.

این پارک باوسعت 20000متر مربع  است ودر سال 1370 توسط شهرداری مبارکه احداث شده است  باوجود آسیاب قدیمی دولت آباد که باچرخش آب حرکت می کند که جلوه ای خاصی به این طبیعت داده است.

وجود بیشه های  زیبا ،استخر قایقرانی وویلا های شهرداری از جمله ویژگی های این پارک بسیار زیبا است  .این روستا یک آسیاب آبی دارد که از قدمت تاریخی بالایی برخوردار بوده که هم اکنون به محل بازرسی پلیس تبدیل شده است.

روستای سرارود یکی از تولید کنندگان عمده برنج لنجان در شهرستان مبارکه محسوب می شود.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.