نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: سال ۹۴ به برکت عنایات حضرت فاطمه زهرا (س)، سالی پر افتخار برای ایران اسلامی به شمار می رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام، در خطبه های آخرین نماز جمعه سال 1394 در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد، با تبریک پیشاپیش عید نوروز و آغاز سال نو، گفت: مردم ایران اسلامی سال 94 را با نام مبارک حضرت زهرا (سلام الله علیها) آغاز کردند و آن حضرت، عنایات ویژه ای به این کشور داشتند.

وی، بسته شدن پرونده هسته ای ایران و به سرانجام رسیدن برجام، حماسه حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، و همچنین عرصه افتخار آمیز انتخابات 7 اسفند را از فضل خداوند و عنایات فاطمی در حق انقلاب اسلامی در سالجاری برشمرد که نقشه های دشمنان را ناکام گذاشت و با نمایش وحدت، همدلی و یکپارچگی مردم، حماسه دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ایجاد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، با بیان اینکه سال 1395 نیز با نام مبارک حضرت فاطمه زهرا (س) آغاز می شود، ابراز امیدواری کرد: در این سال هم عنایات حضرت زهرا و ائمه اطهار (علیهم السلام) شامل حال ایران اسلامی باشد.  
 
نکونام در ادامه گفت: ایام نوروز دارای سنت های حسنه ای است که مهم ترین آن ایجاد پیوند های اجتماعی و صله رحم است.  
 
وی اضافه کرد: اسلام بر صله رحم، دید و بازدید، و جویا شدن از احوال مسلمانان تأکید دارد.

وی همچنین به سالروز شهادت حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران شهدا در چهارم فروردین اشاره کرد و گفت: تکریم مادران شهدا و ایثارگران، باید تبدیل به یک فرهنگی عمومی و همگانی شود.

انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار