مشاور رسانه ای رييس سازمان هواپیمایی کشور گفت: با توجه به تغيير ساعت رسمی كشور، تمام پروازها بدون تغيير و طبق ساعت مندرج در بليت صادر شده انجام می شود.

رضا جعفرزاده مشاور رسانه ای رييس سازمان هواپیمایی کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  اظهار داشت: با توجه به تغيير ساعت رسمی كشور،  تمام پروازها بدون تغيير و طبق ساعت مندرج در بليت صادر شده انجام مي شود.

وی تصریح کرد:با توجه به آنکه برخی مسافران از تغییر ساعت رسمی کشور اطلاعی ندارند با تاخیر در فرودگاه حاضر می شوند بنابراین از پرواز جا می مانند و موجب نارضایتی آنها خواهد شد.

مشاور رسانه ای رييس سازمان هواپیمایی کشور با اشاره به اینکه یکی از ملاک های محوری و اساسی در سازمان هواپیمایی کشور برای ارزیابی عملکرد شرکت های هواپیمایی میزان رضایت مندی مسافرین نوروزی است یادآور شد: تماس از طریق شماره تلفن ثبت شده به هنگام ارئه بلیت ، اطلاع رسانی در ترمینال ها و همچنین اطلاع رسانی از طریق  رسانه ها سه محور اطلاع رسانی برای مسافران است و در راستای تحقق رضایت مندی مسافران از مدیران روابط عمومی شرکت های هواپیمایی خواستاریم تمام تلاش خود را در جهت اطلاع رسانی بیشتر انجام دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار