عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: طبق اساسنامه فیفا نباید عربستان مسائل سیاسی را در ورزش دخالت می داد و ما می توانیم نمایندگانمان را برابر کشورهای عربستانی به میدان نفرستیم.

عزیزاله محمدی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تعویق انتخابات فدراسیون فوتبال در صورت به تصویب نرسیدن اساسنامه در هیئت دولت اظهار کرد: به طور قطع انتخابات فدراسیون فوتبال در موعد مقرر و تعیین شده برگزار می شود و ثبت نام جدیدی صورت نمی پذیرد.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات تیم ملی فوتبال کشورمان و استعفای افشین پیروانی افزود: من در این رابطه صحبتی ندارم و حرفی نمی زنم.

عزیز محمدی در رابطه با اقدام عربستانی ها مبنی بر ناامن جلوه دادن کشورمان در بازی های لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: به طور قطع عربستان با اهمال کاری باعث مشکلات فراوانی شده است ونباید بازی را به کشور سومی  کشید.

عضوهیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بیان کرد: شما می دانید حتی در اروپا هم انفجار ، ناامنی ، وجود دارد اما هیچگاه بازی در کشور دیگر برگزار نشده است و این کار عربستان نقض قوانین فیفا بوده است.

وی ادامه داد: اکنون هم می گویم ما نباید قبول می کردیم با عربستان بازی کنیم وقتی کشوری مثل عراق، افغانستان، سوریه در کشور ما بازی می کند چرا عربستان کشور ما و بر چه اساسی ناامن جلوه می دهد، باید بگویم نباید afc امنیت کشورما زیرسوال ببرد.

عزیزمحمدی با نشان دادن اساسنامه فیفا گفت: ما برطبق اساسنامه فیفا می توانیم در مسابقات با نمایندگان عربستان شرکت نکنیم چرا که عربستان قوانین فیفا را نقض کرده است، نباید عربستان مسائل سیاسی را در ورزش دخالت می داد.
 
عضو هیئت ریئسه فدراسیون فوتبال اضافه کرد: طبق اساسنامه فیفا، عربستان خلاف قانون رفتارکرده است چراکه فیفا با امنیت کشورمان را تایید کرده است، ضمنا اگر در رقابت های جام جهانی با عربستان هم گروه شویم در کشور خودمان بازی برگزار می شود چرا که ربطی به afc ندارد و فیفا عهده دار برگزاری اینگونه رقابت ها است.

وی در پایان یادآورشد: امیدوارم که تیم ملی فوتبال کشورمان به رقابت های جام جهانی راه یابد و از حقانیت فوتبالش در آسیا دفاع کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار