کرمان؛

خون فلسطینی ها بهای خاورمیانه اسرائیلی مطلوب آمریکا/ رجب ماه تهذیب نفس

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه کرمان گفت: خاورمیانه ای که مدنظر دولت آمریکا است تنها با ریختن خون فلسطینی ها وحکومت زور اسرائیل شدنی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سیدیحیی جعفری در آئین نماز جمعه این هفته شهر کرمان گفت: : نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تبلیغات خود حرف‌های گزاف و بیهوده‌ای می‌زنند، آمریکا خود را کدخدای دهکده جهانی می‌بیند که حق دارد در امور همه کشورها مداخله کند

وی افزود: آمریکا مسئله ساخت خاورمیانه جدید را مطرح می‌کند که رژیم پلیدی مانند صهیونیست بر دیگر کشورها حاکم باشد در حالی که رژیم صهیونیستی روزانه ده‌ها انسان بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشد.

وی تصریح کرد: طی 75 سال گذشته از اشغال سرزمین فلسطین توسط صهیونیست‌ها، حوادث تلخی برای مردم این سرزمین رخ داده و فلسطینیان همواره در حال مبارزه بوده‌اند اما ، اتحادیه عرب و کشورهای حاشیه خلیج فارس با وجود اینکه جنایات رژیم صهیونیستی را مشاهده می‌کنند، می‌خواهند رابطه رسمی با غاصبان سرزمین فلسطین برقرار کنند

وی با گرامی داشت 20فروردین روز فناوری هسته ای اظهار کرد:رهبر کبیر انقلاب با شجاعت تمام، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را انقلاب دوم دانستند، زیرا شکستن هیمنه مستکبران مسئله ارزشمندی است ، لذا جمهوری اسلامی ایران با همت و تلاش شبانه‌روزی جوانان و دانشمندان خود به فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای دست یافته و این مسئله موجب خشم استکبار جهانی است.

آیت الله جعفری تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر معظم انقلاب تنها با سخنرانی و گزارش دهی به تحقق نمی‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: استاندار کرمان در راستای اقتصاد مقاومتی اقدامات موثری را به اجرا گذاشته و امیدواریم به زودی ملت ایران ثمره عملی شدن اقتصاد مقاومتی را مشاهده کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان با تبریک میلاد امام باقر(ع) وحلول ماه رجب تصریح کرد: رجب فرصت خوبی برای تهذیب نفس و آمادگی برای ورود به ماه رمضان است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار