فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مهر استان فارس از توقیف 70 دستگاه وسیله نقلیه متخلف خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ مسعود ظهرابی گفت: طرح های مختلف ارتقای امنیت اجتماعی با هدف افزایش احساس امنیت در بین مردم و جامعه و برخورد با وسایل نقلیه متخلف به صورت ویژه طی دو هفته گذشته در سطح شهرستان مهر اجرا شد.  
وی ادامه داد: وسایل نقلیه ای که آلودگی صوتی ایجاد می کردند، حرکات نمایشی و مارپیچ داشتند، فاقد پلاک بوده و یا سرعت غیرمجاز داشتند و نیز چندین تخلف حادثه ساز و هم زمان مرتکب شده بودند، در این طرح توقیف و به پارکینگ انتقال داده شدند.  
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مهر تصریح کرد: در مجموع در این طرح تعداد 21 دستگاه خودرو و تعداد 49 دستگاه موتور سیکلت متخلف که به اشکال مختلف باعث ایجاد بی نظمی و برهم زدن آرامش شهروندان در سطح شهرستان شده بودند، توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.  
سرهنگ ظهرابی افزود: موتور سیکلت سوارانی که دارای تخلفات حرکت در پیاده رو ها، حرکت خلاف جهت، تولید عمدی صدای ناهنجار، حمل بار غیر متعارف، حرکات نمایشی و مارپیچ، حمل یدک، تک چرخ و دور درجا، عبور از خط ویژه و نداشتن کلاه ایمنی باشند، برای بار اول یک هفته توقیف و برای بار دوم به مدت یک ماه توقیف خواهند شد.  
وی از رانندگان درخواست كرد، هنگام رانندگی ضمن رعایت فاصله طولی مناسب، از تخلفاتی همچون سرعت و سبقت غیر مجاز بپرهیزند و با ماموران راهنمایی و رانندگی همکاری لازم را داشته باشند.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
دست مریزاد سرهنگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
خدا خیرش بده سرهنگ روکه امنیت رو برا شهرمون آورده
آخرین اخبار