فنونی زاده کارشناس فوتبال در مورد قرعه کشی ایران در مقدماتی جام جهانی روسیه گفت: با این قرعه کشی ایران قبل از بازی آخر صعود می کند.

مرتضی فنونی زاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: من معتقدم بر خلاف شنیده ها از برخی کارشناسان ما قرعه سختی در این رقابت ها داریم اما خوب شد که با عربستان هم گروه نشدیم تا باز مجبور به بازی در کشور ثالث نباشیم.

وی ادامه داد:2 تیم خاور دور رقیبان سر سخت ایران هستند،کره جنوبی که یک سال است به دنبال پیروزی برابر ایران است و چین هم با توجه به فوتبال سرعتی مخصوص شرق آسیا سرمایه گذاری زیادی در این راه انجام داده است.

فنونی زاده ادامه داد:قطر یک رقیب سنتی برای ایران است و سوریه یک تیمی است با فیزیک بدنی مناسب و قدرتی و احتمال بازی با این تیم در یک کشور ثالث نیز وجود دارد.

وی گفت:ازبکستان حریف سر سختی است و اگر داور در ازبکستان با ما مهربان نبود ما به این تیم می باختیم و یک تیم قدرتی است که بازی در مقابل آنها سخت و دشوار است.

وی در پایان گفت:ما در بازی های برگشت در آزادی یک یار دوازدهم داریم که این می تواند در بازی هایی که ما میزبان هستیم یک امتیاز مثبت برای ما باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار