دهمین دوره کنفرانس ملی دانشجویی مهندسی معدن، با شعار "تعامل صنعت و دانشگاه، شکوفایی معدن" در دانشگاه کاشان برگزارمی‌شود.

به‌گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رییس برگزاری دهمین دوره کنفرانس ملی دانشجویی مهندسی معدن، در گفتگو خبرنگاران گفت: این

کنفرانس ملیدر روزهای هفتم ،هشتم و نهم اردیبهشت ماه با حضور دانشجویان و

علاقه‌مندان به این حوزه و شرکت مراکز معدنی و صاحبان صنایع و معادن برگزار می شود.

سید محمد رضویان افزود: انتقال تجربیات محققان و پژوهشگران و آشنایی و آگاهی دانشجویان با آخرین دستاوردهای علمی و تکنولوژی های به روز مهندسی معدن هدف از برگزاری این کنفرانس ملی است.

وی، ارسال حدود 100 مقاله به دبیرخانه این کنفرانس را یادآورشد و افزود: 80 مقاله پس از بررسی هیات داوران پذیرفته شد که حدود 36 مقاله به صورت سخنرانی و بقیه به‌صورت پوستر در روز برگزاری کنفرانس ارائه می‌شود.

به‌گفته‌وی، علاقمندان به شرکت در این همایش تا اول اردیبهشت ماه سال جاری فرصت دارند با مراجعه به سایتhttp://10smec.kashanu.ac.ir/fa/congressMembers در این کنفرانس ملی ثبت نام کنند.

عضو هیات علمی گروه مهندسی معدن با اشاره به اینکه، کنفرانس های علمی دانشجویی مهندسی معدن از سال 1378 به همت دانشکده فنی دانشگاه تهران در تهران برگزار شده‌است گفت: امسال نیز دهمین دوره کنفرانس دانشجویی مهندسی معدن در شهر کاشان و به همت انجمن علمی مهندسی معدن دانشگاه کاشان در این دانشگاه برگزار می‌شود.

رضویان در پایان اظهارداشت:کنفرانس های علمی دانشجویی محملی برای محققان و پژوهشگران، به ویژه دانشجویان است تا بتوانند فعالیت‌ها و یافته‌های علمی خود را در محلی مناسب، در معرض ارایه و استفاده دیگران قرار دهند. 



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار