رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: رکود کسبه، مشکلات مردم و بن بست بودن این محور سه عامل مهم بوده به همین دلیل شورای شهر به دنبال نجات مردم از این سه مشکل اصلی است.

اقبال شاکری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به مشکلات محور 17 شهریور اظهار داشت: از زمانی که مشکل 17 شهریور در شورای شهر مطرح شد به شهرداری تهران در خصوص ارائه طرحی جدید دو ماه فرصت داده شد.

وی با بیان این‌که تعداد زیادی از کسبه و ساکنین خیابان 17 شهریور به شورای شهر آمده و تقاضای بازگشایی این محور را داشتند، افزود: شورای شهر به دنبال حل مشکلات کسبه و ساکنان این محور بوده به همین منظور شهرداری را موظف به ارائه یک طرح جدید برای بازگشایی این محور کرده است.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با تاکید براین‌که 5 تن از کسبه محور 17 شهریور به عنوان نماینده در جلسات شورای شهر حضور پیدا می‌کنند، تصریح کرد: بازگشایی این محور به معنای برهم زدن محور 17 شهریور نیست اما حتی اگر میلیاردها هم در این محور هزینه شده باشد هدف شورا تنها رهایی مردم از مشکلات این محور است.

شاکری با بیان این‌که هم اکنون کف نهرها و پیاده راه‌های این محور بهبود پیدا کرده‌اند، یادآور شد: رکود کسبه، مشکلات مردم و بن بست بودن این محور سه عامل مهم بوده به همین دلیل شورای شهر به دنبال نجات مردم از این سه مشکل اصلی است.

وی تاکید کرد: امیدواریم شهرداری تهران طرحی اساسی برای حل مشکلات این محور به شورای شهر ارائه دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار