معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: طی سال گذشته ۳ هزار و ۶ مورد بازدید از نانوایی های استان زنجان انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛تاج کی با اشاره به نظارت محسوس از نانوایی های استان افزود: طی سال گذشته سه هزار و ۶ مورد بازدید و نظارت از نانوایی ها صورت گرفت.

وی ادامه داد: با کار نظارت و بازرسی های صورت گرفته ۶۳ نانوایی مشکل دار در استان شناسایی شدند و برخورد قانونی با آنها صورت گرفت.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان خبر داد:امسال نیز نظارت و بازدید از نانوایی ها ی استان تشدید می شود.

تاجی کی ابراز کرد: در راستای ارتقای کیفیت نان و سالم و بهداشتی باید فضای فیزیکی نانوایی ها در زنجان ساماندهی شود.

وی گفت: فرهنگ رعایت ارتقای بهداشت نان در نانوایی ها باید تقویت شود.

تاج کی با بیان اینکه در استان زنجان استفاده از جوش شیرین در بربری رتبه اول را دارد، تاکید کرد: براساس بررسی ها و بازدیدهای صورت گرفته استفاده از جوش شیرین رتبه اول، نمک و بلاتیک رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی ودرمانی استان زنجان بر نظافت و پاک بودن فضای نانوایی ها تاکید کرد و افزود: باید نانوایی ها از لحاظ بهداشتی مورد توجه قرار گیرند، چرا که سلامتی مردم را به دنبال دارد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.