فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از دستگیری یک نفر سارق خودرو و کشف چهار دستگاه خودرو سرقتی در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ دلاور القاصی مهر گفت: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی و بکارگیری منابع خبری از فعالیت یک گاراژ ضایعاتی در خصوص خرید خودرو های سرقتی و اوراق كردن وسایل نقلیه در سطح شهر مرودشت مطلع و با هماهنگی مقام محترم قضایی نسبت به بازرسی از این گاراژ اقدام كردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این گاراژ موفق به کشف یک دستگاه خوردو پیکان سرقتی شدند و صاحب گاراژ به نام "س- الف" را دستگیر کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت افزود: ماموران در تحقیقات و بازجویی های اولیه از متهم دستگير شده در همان محل دریافتند که وی خودرو را از فردی به نام "م – ح" تحویل گرفته است که بلافاصله آن فرد نيز دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

سرهنگ القاصی مهر تصریح کرد: "م – ح" در پلیس آگاهی مورد بازجویی قرار گرفت و به 4فقره سرقت خودرو اعتراف و در اين تحقيقات دو نفر از همدستان وی نيز شناسايي شدند.

وی  گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی دو نفر همدست این سارق هم شناسایی و دستگیر شدند که پرونده پس از تکمیل شدن به مراجع قضایی ارسال و متهمین از آن طریق روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ب
برچسب ها: خودرو ، سرقتی ، سارق ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.